Projekt

Obecné

Profil

Úkol #3971

Výběrové řízení na řešení prodeje propagačních předmětů

Přidáno uživatelem Vojtech Pikal před více než 2 roky. Aktualizováno před asi 1 rok.

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Začátek:
23.09.2016
Uzavřít do:
07.11.2016
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:
Typ práce:
Zobrazit v nabídce:
Ne
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:

Popis

Připravit zadání, záměr a inzerát a provést výběrové řízená na řešení prodeje propagačních předmětů.

Viz: https://forum.pirati.cz/medialni-odbor-f181/propagacni-predmety-navrh-reseni-t34820.html

a

Navrhuji vyhlásit výběrové řízení tak, jak je, přičemž může se přihlásit i člen s tím, jak by to udělal interně a převzal za to odpovědnost (včetně odměny). Po schválení budou dopracována kritéria (dle spotřebních košů) - výše marže prodejce je jediným hodnotícím kritériem (čím nižší, tím lepší). >Bonus bude kamenná prodejna s showroomem. Náklady se řídí doprovodným usnesením.

Republikové předsednictvo:
1) schvaluje výše uvedený záměr a souhlasí s náklady dle záměru (v podobě marže prodejce),
2) předkládá záměr republikovému výboru a pověřuje Vojtěcha Pikala úkoly navrhovatele,
3) v případě schválení republikovým výborem ukládá realizovat mediálnímu odboru.

PS: Potřebujeme to stihnout do listopadu.

Vyhlášení: https://forum.pirati.cz/verejna-vyberova-rizeni-f572/vyberove-rizeni-e-shop-t35343.html

Výběrové řízení na e-shop.docx (14.3 KB) Výběrové řízení na e-shop.docx Jakub Michalek, 09.11.2016 22:13
Formular.docx (12.8 KB) Formular.docx Formular Vit Simral, 04.01.2017 11:41
2. kolo.docx (14.2 KB) 2. kolo.docx Jakub Michalek, 07.01.2017 20:19
eshopy-kolo2part2.pdf (451 KB) eshopy-kolo2part2.pdf Vit Simral, 25.01.2017 07:45
eshopy-kolo2part1.pdf (823 KB) eshopy-kolo2part1.pdf Vit Simral, 25.01.2017 07:45
eshopy-kolo1.pdf (532 KB) eshopy-kolo1.pdf Vit Simral, 25.01.2017 07:45
13_pdfsam_N31_2017.03.pdf (55.3 KB) 13_pdfsam_N31_2017.03.pdf Vit Simral, 31.01.2017 10:26
Hodnocení eshopů pro Piráty, 2. kolo pred vyhodnocenim posledniho ukazatele.xlsx (68.5 KB) Hodnocení eshopů pro Piráty, 2. kolo pred vyhodnocenim posledniho ukazatele.xlsx Vit Simral, 31.01.2017 10:30
2-kolo-vr.pdf (60.5 KB) 2-kolo-vr.pdf Výběr ze dvou uchazečů ve výběrovém řízení. jan louzek, 07.02.2017 16:52

Související úkoly

související s mediální odbor - Úkol #3387: Propagační předměty - návrh dlouhodobého řešení výroby, nákupu a distribuceDokončen2016-08-112016-11-30

související s kontrolní komise - Podání #5027: Možné porušení zákona o politických stranách - předběžné opatření k zastavení výběrového řízení na e-shopDokončen2017-01-17

související s právní tým - Úkol #5145: Objednávka dle rámcové smlouvy - e-shop a platební bránaDokončen2017-01-292017-02-15

související s republikové předsednictvo - Podání #7362: Předčasné ukončení smlouvy ohledně E-shopuDokončen2017-08-24

Historie

#1 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před více než 2 roky

  • Popis aktualizován (diff)
  • Přiřazeno nastaven na Vojtech Pikal

Připravím sem text záměru a předložím RV

#2 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před více než 2 roky

RV schválilo, že záměrem je prodávat věci za výrobní, výrazněji nedotovanou cenu: https://forum.pirati.cz/republikovy-vybor-f248/rv-42-2016-prodej-tricek-a-jinych-propagacnich-predmetu-t35007-10.html#p471868

#3 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Urguji formulaci návrhu usnesení republikového výboru a předložení jemu.

#4 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

  • Cílová verze smazán (Broušení na Parlament)

#5 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Je potřeba předložit ke schválení republikovému výboru

#6 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Návrh usnesení:

Republikový výbor schvaluje níže uvedený záměr a souhlasí s náklady dle záměru (v podobě soutěžené procentuální marže prodejce z materiálů objednaných členy a stranou).

Záměr: E-shop pro propagační materiály

V rámci týmu pro propagační předměty vznikl návrh dlouhodobého řešení výroby, nákupu a distribuce propagačních přemětů. Propagační předměty budou objednávány v naší režii, stejně tak distribuovány krajským sdružením v kampani, ale hledáme jeden spolupracující e-shop, kde by si lidi zvenku mohli něco objednat a my jsme měli záruku, že jim to včas dojde. Vedle toho bude strana za stejných nebo výhodnějších podmínek (dle jednání) uzavírat hromadné objednávky distribuce materiálů (např. balíčky členům a příznivcům, případně bannery či jiné materiály k vyvěšení na veřejném prostranství). Dle již přijatého usnesení republikového výboru budou tyto služby v zásadě nedotované a bez zisku na straně Pirátů.

Výběrové řízení proběhne formou soutěžního dialogu. Po schválení budou dopracována kritéria (dle spotřebních košů) - výše marže prodejce je jediným hodnotícím kritériem (čím nižší, tím lepší). Výběrové řízení bude vyhlášeno tak, jak je, přičemž může se přihlásit i člen strany s tím, jak by to udělal interně a převzal za to odpovědnost (včetně odměny). Bonus bude kamenná prodejna s showroomem. Další zakázky již budou probíhat za podmínek uzavřené (rámcové) smlouvy bez dalšího výběrového řízení, ledaže bychom věděli o výhodnějším a stejně dobrém dodavateli.

Odůvodnění:

Strategická úvaha je taková, že věci, které nezbytně potřebujeme k vlastnímu fungování jako jsou trička, bannery apod. by měly být objednávány stranou a řešeny interně. Věci, které jsou mimo vlastní fungování strany, jako je provozování e-shopu, by měl řešit komerční sektor a riziko by měl nést podnikatel. Není v personálních možnostech současného mediálního odboru řešit logistiku dopravy propagačních předmětů lidem mimo stranu ani na to nemáme potřebné know-how ani to není naše strategicky významná činnost, a tedy považuje za levnější ji svěřit komerčnímu sektoru. Navíc komerční partner zajistí lepší propagaci a přivede část svých klientů. Cílem Pirátů je jednoduše zajistit předměty lidem/příznivcům tak, aby měl obchodník co nejnižší marži, ale aby příznivec materiály zaručene dostal. V prvních letech strany tyto služby zajišťoval e-shop Adama Šoukala. Nyní se navrhuje o oficiální e-shop vyhlásit otevřenou soutěž. Tento e-shop pak bude zajišťovat i expedici balíčku pro nového člena (např. s tričkem na míru, programem, odznaky, náramky apod.), pro okrskáře, pro majitele obchodu či nemovitosti (který bude chtít vyvěsit plakát či banner) a další logistiku, kde to mediální odbor dnes nezvládá. Pokud víte o vhodném dodavateli, budeme rádi, když mu tento inzerát přidáte.

#7 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

  • Fronta změněn z Úkol na Podání
  • Projekt změněn z mediální odbor na Republikový výbor
  • Uzavřít do změněn z 09.10.2016 na 28.10.2016
  • Přiřazeno změněn z Vojtech Pikal na Alexandr Mansurov
  • Rodičovský úkol smazán (#3387)

#8 Aktualizováno uživatelem Alexandr Mansurov před více než 2 roky

Nevidím výši záměru, rozpočtovou položku a hospodáře. Prosím doplnit.

#9 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před více než 2 roky

Záměr nákladů samotné distribuce již byl schválen: https://forum.pirati.cz/post471868.html#p471868 (má to být nula od nuly pojde). <- to je ta marže, ne?
Náklady na provedení navrhovaného výběrového řízení jsou nulové/zanedbatelné/obsažené v jiných nákladech.

Takže možná to vrátit jako již schválené a připravit celou soutěž podrobně, jestli z toho nevypadnou nějaké náklady? (Např. úhrn maximální marže při přiměřeném prodeji jednotlivých spotřebních košů?)

#10 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Náklady nejsou nulové, neboť nákladem je ta marže, na kterou se bude soutěžit. Částka není zajištěna z rozpočtu, ale dodavatel si ji strhává rovnou z prodejní ceny merchendise. A prospos žádný předpis nevyžaduje uvedení rozpočtové položky v usnesení. Prosím urychleně o předložení republikovému výboru.

#11 Aktualizováno uživatelem Alexandr Mansurov před více než 2 roky

  • Uzavřít do změněn z 28.10.2016 na 06.11.2016
  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

#12 Aktualizováno uživatelem Alexandr Mansurov před více než 2 roky

  • Fronta změněn z Podání na Návrh
  • Organizační struktura nastaven na Ne

#13 Aktualizováno uživatelem Alexandr Mansurov před více než 2 roky

  • Spisová značka nastaven na RV 54/2016

#14 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

  • Fronta změněn z Návrh na Podání
  • Projekt změněn z Republikový výbor na mediální odbor
  • Uzavřít do změněn z 06.11.2016 na 07.11.2016
  • Přiřazeno změněn z Alexandr Mansurov na Vit Simral

Vítku, prosím připrav mi do pondělí odpoledne zadání výběrového řízení na merchendise podle schválených dokumentů. Díky

#15 Aktualizováno uživatelem Alexandr Mansurov před více než 2 roky

Prosím do budoucna nepřesovat tickety z projektu RV, zejména pokud v dané věci není ukončeno jednání. Děkuji.

#16 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

  • související s Úkol #3387: Propagační předměty - návrh dlouhodobého řešení výroby, nákupu a distribuce přidán

#17 Aktualizováno uživatelem Elizabet Kovaceva před více než 2 roky

Ahoj Vítku, bude-li nějaký posun ve věci výběrka, hoď to prosím sem, případně i mně na email. Díky. (Pokud jsi už posílal Jakubovi, tak toto ignoruj)

#18 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Jakub opraví výběrko od Vítka a předloží ke schválení per rollam.

#19 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Předkládám návrh výběrového řízení ke schválení republikovému předsednictvu.

#20 Aktualizováno uživatelem Martin Šmída před více než 2 roky

nějak se mi ten docx rozházel... ale fakticky to vypadá cajk. takže pro & go!

#21 Aktualizováno uživatelem Ivo Vašíček před více než 2 roky

souhlasím s návrhem

#22 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před více než 2 roky

U produktu A je na konci nějaké nedokončená závorka ohledně váhy.
Vůbec tam váženost významu jednotlivých marží aktuálně nevidím.

Takže se zdržím, pokud mi to někdo neosvětlí.

#23 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Vojto, jde o překlep, ty dvě slůvka nedokončené věty tam nemají být. Hodnocení je upraveno pod nadpisem hodnocení: Hodnotícím ukazatelem bude vážený průměr procentuálních marží.

#24 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před více než 2 roky

Já jsem také pro, takže schváleno a jdu vyhlásit a zaúkolovat Vítka Šimrala provedením. Vojta ještě může dohlasovat.

#25 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před více než 2 roky

A jak se tedy určí váha jednotlivých procentuálních marží (produktů - A, B, C, D?) pro jejich průměr?
Předpokládám, že to nebude podle ceny balíčku, nebo ano?

#26 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před více než 2 roky

S Jakubem jsme si vyjasnili že všechny produkty/marže mají stejnou váhu, takže váženým průměrem marží je myšlen průměr aritmetický.

Jsem PRO, ale obecně prosím, aby jsme přípravě věcí věnovali pozornost, protože chyba v přípravě se může násobně vymstít v realizaci.

#27 Aktualizováno uživatelem Marek Nečada před více než 2 roky

Nikde jsem nenašel zmínku o době trvání spolupráce. Nebo to bude smlouva na věky věků?

#28 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před více než 2 roky

  • % Hotovo změněn z 0 na 70

#29 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před více než 2 roky

Tři nabídky:
A) Petr Grigárek: cena malého balíku MB: 170Kč, velký balík VB 194Kč; eshop v rámci jejich eshopu zdarma,
B) GeekShop: MB: 145kč, VB: 145Kč, tvorba eshopu 50 000,- Kč bez DPH; nejprofesionálnější nabídka, kompletní outsource
C) Kingit.eu: MB 100Kč, VB 165Kč; eshop součástí eshopu svobodnacitadela.eu, zdarma; nejlevnější nabídka, ale startup mladých kluků.
Ve všech nabídkách možnost darů s marží 5% (s tím, že poplatky za využití karty jdou za nimi, takže reálná marže kolem 2-3%). Všechny nabídky jako hlavního dopravce používají PPL.
Kingit.eu je nellevnější nabídka, ale nejvyšší možnost failure, GeekShop je přesný opak.

#30 Aktualizováno uživatelem <b>lukas</b> novy před více než 2 roky

Je mozne prilozit ty nabidky tak jak dosli? Nejlepe do prislusneho fora. Diky.

#31 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před více než 2 roky

Lukáš Nový napsal:

Je mozne prilozit ty nabidky tak jak dosli? Nejlepe do prislusneho fora. Diky.

Nabidky nedosly ve standardizovanem formatu, vzesly z telefonni a emailove komunikace. Tohle je souhrn.

#32 Aktualizováno uživatelem <b>lukas</b> novy před více než 2 roky

K nabidkam, ktere nejsou dodany pisemne na urceny kontakt, nelze prihlizet. Zverejnit je je nutne z duvodu verejne kontroly.

#33 Aktualizováno uživatelem <b>lukas</b> novy před více než 2 roky

Nabídky s referencemi o dosavadním provozování e-shopu, rozsahu jeho klientely, naceněním níže uvedených produktů a motivačním dopisem zasílejte e-mailem do 20. 11. 2016 na adresu: vit.simral@pirati.cz.

Takze sem s nimi.

#34 Aktualizováno uživatelem <b>lukas</b> novy před asi 2 let

Bump.

#35 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

Moje dojmy z parametrů nabídek:

Nabídka c) je IMHO pro nás nepřijatelná, protože nejde o zavedeného prodejce. Proto bych volil mezi nabídkami A) a B). Soutěžním parametrem byla cena marže, na kterou vychází lépe Geekshop (cca o 50 Kč na velký balík). Pokud jde o kvalitu, tak považuji webovou prezentaci Geekshopu za podstatně lépe zpracovanou. Pro naše poměry se podle mého názoru jednoznačně hodí více Geekshop.

Nicméně jsou s tím spojeny investiční náklady, které jsme nepředpokládali, ale zase by nám udělali oddělenou prezentaci. Dále bychom měli dodržet férové prostředí a umožnit dodatečný vstup i dodavatelům, kteří by se byli přihlásili, kdyby v poptávce byla též odměna pokrývající investiční náklady. Měly by být tedy veřejně vyzváni dodavatelé, aby poslali nabídku s možností jednorázové odměny až 50 000 Kč na implementaci a provoz e-shopu (SEO, design, naplnění contentem z dodaných podkladů apod.).

Děkuji za připomínku Marku Nečadovi, že je třeba určit na jak dlouho smlouva bude. Nám jde tedy zejména o závazek dodavatele, aby to udržel, když do toho dáme investice. Proto navrhuji závazek dodavatele, aby danou službu poskytoval za vysoutěžených podmínek nejméně 2 roky s opcí pořizovatele na prodloužení o další 2 roky. Kterákoliv strana může jednou za rok uplatnit změnu výše platby procentuálně odpovídající pohybu na daném trhu. Smlouva bude umožňovat výpověď na straně pořizovatele bez udání důvodu, na straně dodavatele jen z důvodu vážného porušení smlouvy. Výpovědní doba bude 4 měsíce. Nositelem práv k zobrazení produktů a designu webu, který byl účelově vytvořen na objednávku pro pořizovatele bude pořizovatel.

Proto je můj návrh prodloužit výběrové řízení s tím, že ve druhém kole by se hodnotilo jako v první s tím, že do váženého průměru by s dvojnásobnou vahou bylo doplněno hodnocení kvality existujícího e-shopu (provede výběrová komise) a dále s dvojnásobnou vahou investiční náklady, které však nesmí přesáhnout částku 50 000 Kč (rozšíření záměru v kompetenci republikového předsednictva). Tyto veličiny budou vyjádřeny koeficientem (1 - nabízený parametr/maximální parametr) * 100 %.

Návrh usnesení republikového předsednictva:

Republikové předsednictvo

  1. souhlasí s rozšířením záměru na e-shop o 50 000 Kč (pokrývajících odměnu spojenou s počáteční investicí), se začleněním kritérií kvality existujícího e-shopu a investičních nákladů (oboje s dvojnásobkem standardní váhy) a s konáním druhého kola výběrového řízení na e-shop za těchto podmínek,
  2. jmenuje výběrovou komisi pro tento záměr ve složení Vít Šimral, Jakub Michálek, Mikuláš Ferjenčík,
  3. ukládá zadavateli předložit ke schválení návrh smlouvy s doporučeným uchazečem po provedení výběrového řízení, a to ve smyslu důvodové zprávy tohoto usnesení.

#36 Aktualizováno uživatelem Martin Šmída před asi 2 let

Návrh usnesení republikového předsednictva:

Republikové předsednictvo

  1. souhlasí s rozšířením záměru na e-shop o 50 000 Kč (pokrývajících odměnu spojenou s počáteční investicí), se začleněním kritérií kvality existujícího e-shopu a investičních nákladů (oboje s dvojnásobkem standardní váhy) a s konáním druhého kola výběrového řízení na e-shop za těchto podmínek,
  2. jmenuje výběrovou komisi pro tento záměr ve složení Vít Šimral, Jakub Michálek, Mikuláš Ferjenčík,
  3. ukládá zadavateli předložit ke schválení návrh smlouvy s doporučeným uchazečem po provedení výběrového řízení, a to ve smyslu důvodové zprávy tohoto usnesení.

1,2,3 pro

#37 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před asi 2 let

  • Popis aktualizován (diff)

Jestli tomu rozumím, tak podle toho, jak jsme to zadali, to měli vyhrát Kingit, ale hodnotící komise je nedoporučuje?
(Protože nesplňují podmínku profesionality a zkušenosti, která je ve vyhlášení.)
A zbývající dva to nabídli jinak, takže jsou vzájemně nesouměřitelné, pročež je potřeba převyhlásit s doplněnými podmínkami.

Jestli to budeme vyhlašovat znovu, rád bych upozornil na IMHO překlep v zadání: "V případech C/ a D/ uvažujte platbu bankovní kartou." -> "V případech E/ a F/ uvažujte platbu bankovní kartou." (Nebo je ten řádek špatně umístěn.)

Otázky:
Můžeme to v souladu s PraH takto zvýšit? (Je to v zásadě 25 000,- Kč / rok, a dříve schváleno RV, takže by to mělo být v naší pravomoci - ale asi bych jim to dal vědět - máme to vůbec ve strategii?)
Podle PraH má být komise "hodnotící" je to tisková chyby v návrhu, nebo je nějaký účel za tím, že máme jmenovat "výběrovou"?

#38 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před asi 2 let

Vojtěch Pikal napsal:

Jestli tomu rozumím, tak podle toho, jak jsme to zadali, to měli vyhrát Kingit, ale hodnotící komise je nedoporučuje?
(Protože nesplňují podmínku profesionality a zkušenosti, která je ve vyhlášení.)
A zbývající dva to nabídli jinak, takže jsou vzájemně nesouměřitelné, pročež je potřeba převyhlásit s doplněnými podmínkami.

Jestli to budeme vyhlašovat znovu, rád bych upozornil na IMHO překlep v zadání: "V případech C/ a D/ uvažujte platbu bankovní kartou." -> "V případech E/ a F/ uvažujte platbu bankovní kartou." (Nebo je ten řádek špatně umístěn.)

Otázky:
Můžeme to v souladu s PraH takto zvýšit? (Je to v zásadě 25 000,- Kč / rok, a dříve schváleno RV, takže by to mělo být v naší pravomoci - ale asi bych jim to dal vědět - máme to vůbec ve strategii?)
Podle PraH má být komise "hodnotící" je to tisková chyby v návrhu, nebo je nějaký účel za tím, že máme jmenovat "výběrovou"?

Přesně, Kingit slíbil, že už v prosinci bude mít webshop i nachystané sklady, zatím ale reálně nemá ani jedno. Druhé kolo by ale mělo být otevřené znovu pro všechny, takže pokud to budou mít do toho data zprovozněné, mají stále šanci.

Jj, překlep tam je, má tam být E/ a F/. Dík!

#39 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před asi 2 let

Čau, myslel jsem, že bych to standardizoval do formuláře, který bych rozeslal s tím inzerátem. Checkněte ho, prosím, jestli je to ok, a případně upravte.

#40 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

Urguji hlasování, inzerát atd. připraví Vítek dle usnesení předsednictva

#41 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před asi 2 let

  • Projekt změněn z mediální odbor na republikové předsednictvo

#42 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před asi 2 let

ještě tu hodnotící vs. výběrovou komisi mi někdo zodpovězte.

PRO.

#43 Aktualizováno uživatelem Martin Šmída před asi 2 let

furt PRO

#44 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

Ok, Vojto, komise bude hodnotící :D

#45 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

Já hlasuji taky PRO

#46 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

Schváleno.

Republikové předsednictvo se usneslo takto:

Republikové předsednictvo

  1. souhlasí s rozšířením záměru na e-shop o 50 000 Kč (pokrývajících odměnu spojenou s počáteční investicí), se začleněním kritérií kvality existujícího e-shopu a investičních nákladů (oboje s dvojnásobkem standardní váhy) a s konáním druhého kola výběrového řízení na e-shop za těchto podmínek,
  2. jmenuje hodnotící komisi pro tento záměr ve složení Vít Šimral, Jakub Michálek, Mikuláš Ferjenčík,
  3. ukládá zadavateli předložit ke schválení návrh smlouvy s doporučeným uchazečem po provedení výběrového řízení, a to ve smyslu důvodové zprávy tohoto usnesení.

Přikládám návrh inzerátu

#47 Aktualizováno uživatelem Janek Wagner před asi 2 let

Mohl by mi RP zdůvodnit složení výběrové komise? Jaké mají Vít Šimral, Jakub Michálek, Mikuláš Ferjenčík kvalifikační předpoklady pro tuto činnost?

#48 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

  • Fronta změněn z Podání na Úkol
  • Zobrazit v nabídce nastaven na Ne
  • Organizační struktura nastaven na Ne

Zdůvodnění složení výběrové komise:

  • Vít Šimral - vystudoval mj. ekonometrii, jednatel společnost InvEast, zaměřující se na business intelligence, zástupce zadavatele této zakázky
  • Jakub Michálek - právník, dlouholetá praxe při zadávání zakázek uvnitř České pirátské strany
  • Mikuláš Ferjenčík - vedoucí mediálního odboru, má na starosti propagační předměty, zajistil objednávku předmětů, které se budou v e-shopu prodávat.

Všichni mají bohaté zkušenosti s používáním e-shopů, takže jistě nebudou mít problémy s hodnocením jeho uživatelské přívětivosti/kvality návrhu.

#50 Aktualizováno uživatelem Elizabet Kovaceva před asi 2 let

Republikové předsednictvo na zasedání 29.1. schválilo následující postup:

pokračovat ve zřizování e-shopu s cílem vybrat dodavatele a smlouva bude převoditelná na případnou dceřinnou společnost Pirátů (viz níže),
vyžádat si stanovisko od advokáta a Úřadu pro dohled nad politickými stranami k e-shopu (otázka prodeje zboží bez zisku a dary),
vyplyne-li povinnost zřídit dceřinnou společnost, ukládá její přípravu,
provede Jakub Michálek.

#51 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

  • související s Podání #5027: Možné porušení zákona o politických stranách - předběžné opatření k zastavení výběrového řízení na e-shop přidán

#52 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

  • související s Úkol #5145: Objednávka dle rámcové smlouvy - e-shop a platební brána přidán

#53 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před asi 2 let

  • Soubor Nabidka_sluzeb_Pays.pdf přidán

#54 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před asi 2 let

  • Soubor smazán (Nabidka_sluzeb_Pays.pdf)

#55 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před asi 2 let

#57 Aktualizováno uživatelem jan louzek před asi 2 let

Výběrová komise dospěla k následujícímu pořadí nabídek:

  1. New Signum (vážený průměr marží 0,22)
  2. Geek Shop (vážený průměr marží 0,33)

Uchazeč KingIT nesplnil tu podmínku, že není provozovatelem funkčního e-shopu.

#58 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před asi 2 let

Jsem PRO.

#59 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

  • Projekt změněn z republikové předsednictvo na mediální odbor

#60 Aktualizováno uživatelem Jakub Michalek před asi 2 let

Souhlas

#61 Aktualizováno uživatelem Mikulas Ferjencik před asi 2 let

Jsem pro

#62 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před téměř 2 roky

Eshop vytvoren, ceka se, az TO napoji na nas web.

Postupujeme k sepsani vyberka na novy merch.

#63 Aktualizováno uživatelem Vojtech Pikal před více než 1 rok

  • související s Podání #7362: Předčasné ukončení smlouvy ohledně E-shopu přidán

#64 Aktualizováno uživatelem Vit Simral před asi 1 rok

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen
  • % Hotovo změněn z 70 na 100

Také k dispozici: Atom PDF