Ahoj, listopad byl především ve znamení příprav na tvorbu nové mediální strategie a komunikace mezi kraji a centrálním MO. K nim se samozřejmě připojila i tradiční témata související s mediálními asistencemi, tvorbou článků, správou sociálních sítí a tvorbou grafiky.
Asi jste si už všimli, že máme nového vedoucího centrálního MO. Přestože se Vráťa Filípek snaží, pozoruji, že termíny ve změnách (weby, vizuální identita, šablony atd.) se neustále natahují. V případě nutnosti bych byl rád, kdyby mně PKS pomohlo vyvinout tlak na rychlejší změny (vše stále běží v údržbovém povolebním režimu a je na čase už začít něco dělat – třeba směrem ke komunálním volbám). Do konce roku tomu nechme čas. Potom ale už musíme mít aspoň něco hotové.
Jsem rád, že v listopadu mohou probíhat ještě nějaké společenské akce. Pokud dostanu pozvání, rád se jich zúčastním a dělám mediální asistenci Pirátům. Fotek není nikdy dost, proto se snažím i hodně fotit, byť mně to tedy stále moc nejde 😊
Směrem k blížícím se komunálním volbám připravuji také pár návodů, týkající se například fundraisingu a crowdfundingu. Společně s centrálním MO připravujeme instrukce pro používání sociálních sítí. Chci aktualizovat mediální plánování, aby bylo inspirativní i pro mediální tým. V prosinci vyjde taktéž seriál „Rok na kraji“. Je třeba znovunastartovat projekt #ažnakrev. Stále je hodně témat a nápadů k realizaci, a to je dobře.