Podání #37470
uzavřenýCesta nováčka
0%
Popis
Prosím koordinátory o připomínky k cestě nováčka, které probereme je na dalším PO callu 10.11.
odkaz: https://drive.google.com/drive/folders/1N9rLbhKHdfRMLVPUguD7dFarLAOuxoW2?usp=sharing
Na co se zaměřit:
Zaměřte se prosím primárně na vzorovou tabulku práce s kontakty, kde ověřte, zda vám přijde dostatečně robustní, jestli vám tam něco nechybí nebo náhodou nenadbývá, jestli postup je v souladu s vaší práci s nováčky v kraji nebo s vaším krajským předpisem o přijímání členů atd.
Co se pak doladí a není nutné ihned komentovat (ale pokud chcete, není taky problém):
1) doladíme grafiku dle finální verze
2) Vzory emailů pro KoDo a předsednictva
Děkuji moc a těším se na další postup.
Kuba
Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před asi 3 roky(ů)
V souvislosti s cestou nováčka bychom některé prvky tady toho mohly do toho taky začlenit:
Apel na RV - výstupy z Consentu
https://docs.google.com/document/d/1GcyyzuMh_WaNL2mbZSB2sUH09CrRgrNwSnkxCLtt-Dw/edit?usp=sharing
Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před asi 3 roky(ů)
Dva výstupu ze včerejšího telefonu:
1) dotazník o zapojení zájemce na začátku procesu nalodění a na konci v rámci zpětné vazby (Otázkou je jeho podoba a kdy jej zařadit).
Dotaz: na začátku procesu se ptáme zájemce na hromadu věcí a je otázka, jestli to má nějaký smysl se jej ptát tak brzo...
2) Posílání speciálního formuláře pro zpětnou vazbu od lidí, kteří pozastaví/zruší členství nebo přestanou být regP. (Jeho podoba?)
Aktualizováno uživatelem Zuzana Petrůvová před asi 3 roky(ů)
Ahoj, mně se to líbí, hlavně ta sjednocenost a že ty informace nebudeme hledat ,,po všech čertech" (u mně např. něco mám na papíru, něco v Nalodění, něco na fóru, něco v Chobotnici, v mailu..). Uvítala bych třeba, pakliže by se změnily barvy (na zelenou, jak je tomu u Chobotnice nyní) při splnění počtu schůzí (u nás třeba 2 schůze MS, 1 schůze KS) a grilování. Při splnění podmínek bych to viděla nejen já, ale také dotyčné PMS. Jinak si asi nevybavuji nic, co by mi tam chybělo. Je tam chybka v té grafice u přijetí člena (prohozené ANO a NE) a k tomu mám nějaké otázky, ale to až na jitsi PO. Super počin, těším se, že bude pouze jedna databáze.
Aktualizováno uživatelem Hana Pavlíčková před asi 3 roky(ů)
MSK Hanka:
Já to nebudu vyloženě připomínkovat, vzhledem k tomu, že jsem to celé vytvářela, ale co z praxe bych ráda dotáhla:
- dotazník o zapojení budu posílat už zároveň s rozcestníkem (tedy ještě předtím než je člověk RegP) a udělám ho na mraku
- uvažuji nad zpracování hezké grafiky, kterou bych bud dávala na schůzce s KoDo nebo posílala emailem v případě online schůzky - ta wiki je funkční, ale není moc pěkná
V tabulce bych udělala tyto změny:
- vyhodit sloupec ,,Reagoval na email", v praxi to stejně nevyplňuju a bere to čas
- stejně tak bych možná vyhodila u PMS modrý sloupec PMS/PKS pozvání na schůzku
- kdyby v chobotnici už fungoval automatický email v případě, že předsednictvo schválí RegP/člena, tak by ubyl jeden email, kterým mne o tom předsednictvo musí informovat
dala bych pryč pozvánku na Grilování (stačí datum, kdy probíhá)
taky chci přidat návod na to, jak to funguje, když se dělají hromadné schůzce (KoDo+PMS+ zájemce, protože tam je vlastně spojeno více kroků do jednoho a měli jsme ted kvůli tomu nějaké nesrovnalosti)
v manuálu je potřeba dopracovat tu administrativní část, dát tam návody na zaplacení členského příspěvku atd.
co vnímám jako důležité se následně věnovat individuálnímu zapojení zájemce do různých agend, hlídat si, jestli opravdu komunikuje v rámci týmů, do kterých se zapojil, ví, co má dělat, nenudí se, má akce, ma které může chodit, je součástí týmu, to asi nevyřešíme tabulkou, ale dost u těch lidí ted cítím, že je to potřeba
a teda fakt se těším, až všechno co je ted v tabulce bude jednou v nějaké formě v chobotnici/nalodění, protože to přepisování, kopírování informací bere strašně moc času, který by se dal využít komunikací se zájemci
Aktualizováno uživatelem Ivana Mrkvičková před asi 3 roky(ů)
Moc děkuju Hance a Kubovi za práci, kterou si s tím dali. Líbí se mi sjednocení informací na jednom místě.
V tabulce bych na začátek dala veškeré kontaktní informace a až pak další sloupce, kontaktní informace bych srovnala stejně, jako jsou v nalodění - když už musíme kopírovat, ušetří nám to spoustu času. Takhle na první dobrou to na mě působí trošku složitě, ale je to asi o zvyku. Používám obdobnou tabulku, ale mám jí rozdělenou do listů - v prvním mám všechny oslovené naloděné, v dalším mám už jen ty, co komunikují a pak už kontakty dělím pro jednotlivá MS, která s kontakty dál pracují.
Aktualizováno uživatelem David Raušer před téměř 3 roky(ů)
Za Prahu opřipomínkovano, primárně znění přijímání členů. Zbytek už používáme ve formě potřebný pro pražský specifika.
Díky za sjednocování
Aktualizováno uživatelem Markéta Tvrdá před téměř 3 roky(ů)
Řešila jsem to teď na několika schůzkách s našimi MS a shodli jsme se na tomto formátu, který jim přijde dostačující: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pHNAt78thRLCFr3I8J-rN4hLaGAUU9hwGiOHN6zdasQ/edit#gid=0
Říkali, že zbytek informací, které potřebují vědět si najdou v chobotnici.
Chceme rovněž zavést hodnotové dotazníky - k odpovědím budou mít MS přístup.
Dohodli jsme se, že postupně všechny z nalodění, kteří mají uveden telefon obvolám a zjistím, zda se chtějí zapojovat nebo jen dostávat novinky apod. Tak budeme mít seznam aktuální.
Vnímám, že časově nejnáročnější bude právě tato fáze obvolávání, pak už to bude jen udržovačka. :)
Nechci do toho házet vidle a přizpůsobím se většině, ale vnímám, že bychom měli myslet hlavně na to, aby to vyhovalo MS a bylo to dlouhodobě udržitelné a přenositelné.