Projekt

Obecné

Profil

Podání #37470

uzavřený

Cesta nováčka

Přidáno uživatelem Jakub Dedek před asi 3 roky(ů). Aktualizováno před 12 měsíc(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Začátek:
27.10.2021
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Prosím koordinátory o připomínky k cestě nováčka, které probereme je na dalším PO callu 10.11.

odkaz: https://drive.google.com/drive/folders/1N9rLbhKHdfRMLVPUguD7dFarLAOuxoW2?usp=sharing

Na co se zaměřit:
Zaměřte se prosím primárně na vzorovou tabulku práce s kontakty, kde ověřte, zda vám přijde dostatečně robustní, jestli vám tam něco nechybí nebo náhodou nenadbývá, jestli postup je v souladu s vaší práci s nováčky v kraji nebo s vaším krajským předpisem o přijímání členů atd.

Co se pak doladí a není nutné ihned komentovat (ale pokud chcete, není taky problém):
1) doladíme grafiku dle finální verze
2) Vzory emailů pro KoDo a předsednictva

Děkuji moc a těším se na další postup.

Kuba

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před asi 3 roky(ů)

V souvislosti s cestou nováčka bychom některé prvky tady toho mohly do toho taky začlenit:

Apel na RV - výstupy z Consentu

https://docs.google.com/document/d/1GcyyzuMh_WaNL2mbZSB2sUH09CrRgrNwSnkxCLtt-Dw/edit?usp=sharing

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před asi 3 roky(ů)

Dva výstupu ze včerejšího telefonu:

1) dotazník o zapojení zájemce na začátku procesu nalodění a na konci v rámci zpětné vazby (Otázkou je jeho podoba a kdy jej zařadit).

Dotaz: na začátku procesu se ptáme zájemce na hromadu věcí a je otázka, jestli to má nějaký smysl se jej ptát tak brzo...

2) Posílání speciálního formuláře pro zpětnou vazbu od lidí, kteří pozastaví/zruší členství nebo přestanou být regP. (Jeho podoba?)

Aktualizováno uživatelem Zuzana Petrůvová před asi 3 roky(ů)

Ahoj, mně se to líbí, hlavně ta sjednocenost a že ty informace nebudeme hledat ,,po všech čertech" (u mně např. něco mám na papíru, něco v Nalodění, něco na fóru, něco v Chobotnici, v mailu..). Uvítala bych třeba, pakliže by se změnily barvy (na zelenou, jak je tomu u Chobotnice nyní) při splnění počtu schůzí (u nás třeba 2 schůze MS, 1 schůze KS) a grilování. Při splnění podmínek bych to viděla nejen já, ale také dotyčné PMS. Jinak si asi nevybavuji nic, co by mi tam chybělo. Je tam chybka v té grafice u přijetí člena (prohozené ANO a NE) a k tomu mám nějaké otázky, ale to až na jitsi PO. Super počin, těším se, že bude pouze jedna databáze.

Aktualizováno uživatelem Hana Pavlíčková před asi 3 roky(ů)

MSK Hanka:

Já to nebudu vyloženě připomínkovat, vzhledem k tomu, že jsem to celé vytvářela, ale co z praxe bych ráda dotáhla:

  • dotazník o zapojení budu posílat už zároveň s rozcestníkem (tedy ještě předtím než je člověk RegP) a udělám ho na mraku
  • uvažuji nad zpracování hezké grafiky, kterou bych bud dávala na schůzce s KoDo nebo posílala emailem v případě online schůzky - ta wiki je funkční, ale není moc pěkná

V tabulce bych udělala tyto změny:

  • vyhodit sloupec ,,Reagoval na email", v praxi to stejně nevyplňuju a bere to čas
  • stejně tak bych možná vyhodila u PMS modrý sloupec PMS/PKS pozvání na schůzku
  • kdyby v chobotnici už fungoval automatický email v případě, že předsednictvo schválí RegP/člena, tak by ubyl jeden email, kterým mne o tom předsednictvo musí informovat
  • dala bych pryč pozvánku na Grilování (stačí datum, kdy probíhá)

  • taky chci přidat návod na to, jak to funguje, když se dělají hromadné schůzce (KoDo+PMS+ zájemce, protože tam je vlastně spojeno více kroků do jednoho a měli jsme ted kvůli tomu nějaké nesrovnalosti)

  • v manuálu je potřeba dopracovat tu administrativní část, dát tam návody na zaplacení členského příspěvku atd.

  • co vnímám jako důležité se následně věnovat individuálnímu zapojení zájemce do různých agend, hlídat si, jestli opravdu komunikuje v rámci týmů, do kterých se zapojil, ví, co má dělat, nenudí se, má akce, ma které může chodit, je součástí týmu, to asi nevyřešíme tabulkou, ale dost u těch lidí ted cítím, že je to potřeba

  • a teda fakt se těším, až všechno co je ted v tabulce bude jednou v nějaké formě v chobotnici/nalodění, protože to přepisování, kopírování informací bere strašně moc času, který by se dal využít komunikací se zájemci

Aktualizováno uživatelem Ivana Mrkvičková před asi 3 roky(ů)

Moc děkuju Hance a Kubovi za práci, kterou si s tím dali. Líbí se mi sjednocení informací na jednom místě.
V tabulce bych na začátek dala veškeré kontaktní informace a až pak další sloupce, kontaktní informace bych srovnala stejně, jako jsou v nalodění - když už musíme kopírovat, ušetří nám to spoustu času. Takhle na první dobrou to na mě působí trošku složitě, ale je to asi o zvyku. Používám obdobnou tabulku, ale mám jí rozdělenou do listů - v prvním mám všechny oslovené naloděné, v dalším mám už jen ty, co komunikují a pak už kontakty dělím pro jednotlivá MS, která s kontakty dál pracují.

Aktualizováno uživatelem David Raušer před téměř 3 roky(ů)

Za Prahu opřipomínkovano, primárně znění přijímání členů. Zbytek už používáme ve formě potřebný pro pražský specifika.
Díky za sjednocování

Aktualizováno uživatelem Markéta Tvrdá před téměř 3 roky(ů)

Řešila jsem to teď na několika schůzkách s našimi MS a shodli jsme se na tomto formátu, který jim přijde dostačující: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pHNAt78thRLCFr3I8J-rN4hLaGAUU9hwGiOHN6zdasQ/edit#gid=0

Říkali, že zbytek informací, které potřebují vědět si najdou v chobotnici.
Chceme rovněž zavést hodnotové dotazníky - k odpovědím budou mít MS přístup.
Dohodli jsme se, že postupně všechny z nalodění, kteří mají uveden telefon obvolám a zjistím, zda se chtějí zapojovat nebo jen dostávat novinky apod. Tak budeme mít seznam aktuální.

Vnímám, že časově nejnáročnější bude právě tato fáze obvolávání, pak už to bude jen udržovačka. :)

Nechci do toho házet vidle a přizpůsobím se většině, ale vnímám, že bychom měli myslet hlavně na to, aby to vyhovalo MS a bylo to dlouhodobě udržitelné a přenositelné.

Aktualizováno uživatelem Helena Vondráková před 12 měsíc(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF