Projekt

Obecné

Profil

Podání #37446

uzavřený

Přístup do Zulipu pro RegP

Přidáno uživatelem Klára Bidařová před více než 2 roky(ů). Aktualizováno před více než 2 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Kategorie:
-
Začátek:
22.10.2021
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Ahoj,
náš RegP s uživatelským jménem milan76 dostal od admina pozvánku na Zulip, ale pak mi napsal tohle..

Ahoj, děkuji za zaslání přístupu do Zulip.
Omlouvám se, ale zkopíroval jsem špatně elektronický klíč pro přihlášení do počítače (nemám ho ve schránce kopírování), jak to můžu vyřešit?

Díky

Mohu porosit o pomoc, prosím?

Děkuji.


Soubory

elektronický klíč.png (233 KB) elektronický klíč.png Klára Bidařová, 27.10.2021 13:58

Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před více než 2 roky(ů)

Ahoj, děkuji za to řešení, tak pokusím se upřesnit

  • vybavuji si, že po instalaci zulipu do pc, systém vyžadoval řadu znaků (viz. eletronický klíč, ale nemuselo se to tak jmenovat), která se mi objevila v okně na monitoru až po zavření oken jiných, nicméně už se nešlo vrátit a systém dokončit, zejména proto, že se mi tu řadu znaků nepodařilo najít ani v historii kopírování (jak, jsem doufal, ale zjevně jsem jí tam nezkopíroval dokonale, aby tam najít šla ... ) ... pak už jsme spolu telefonovali a situaci ti popsal, jak slyšela -

výsledek je v příloze ... tento dialog se mi objeví pokud jdu do zulip - a prihlásím se pomocí nabídky "chcete přihlásit Pirátskou identitou", pak je ještě možnost přihlašovat se emailem a heslem, ale to mi nefunguje ...

Tak snad takhle, díky moc, že to řešíš

Milan Graus

Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před více než 2 roky(ů)

Tak asi vyřešeno, přišla mi tato zpráva od milan76..

Ahoj, ještě prosím popíši změnu: po resetu hesla a zadání nového hesla jsem již do Zulip prihlášen ... vysvětli mi prosím tě, teď už se nebude možné z toho odhlásit, přihlášení je trvalé? ....Děkuji

Aktualizováno uživatelem Helča Buchtová před více než 2 roky(ů)

Ahoj Kláro, chci se zeptat, jestli je to takhle už OK, abychom případně podání mohli zavřít. Díky! :)

Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před více než 2 roky(ů)

Ahoj, ano, vše by mělo být už v pořádku. Milanovi chodí i notifikace na mail, prověřeno. :-) Děkuji

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před více než 2 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF