Bohužel musím upozornit na to, že dle stanov Čl. 8 (5) h) se mimořádný přezkum podává předsedovi strany:
mimořádně přezkoumává rozhodnutí orgánu strany, pokud to skupina členů strany navrhne předsedovi do dvou týdnů od právní moci rozhodnutí; od toho okamžiku se vykonatelnost rozhodnutí pozastavuje. Celostátní fórum může do dvou týdnů od pozastavení rozhodnutí zrušit. Jinak se rozhodnutí vykoná. Pro účely tohoto ustanovení se skupinou rozumí alespoň pětina, nestanoví-li celostátní fórum ve svém jednacím řádu méně,
A máme na to několik precedensů: #4565 , #11916 a #27511
Vedoucí AO v tomto předsedu nezastupuje (to by v případě nedostupnosti předsedy mohl jen některý místopředseda), podáním k AO se vykonatelnost rozhodnutí nepozastavuje, a ani na základě toho AO nezahajuje jednání CF.
Vedoucí AO mohla podatele poučit, že to podal chybně a má to doručit předsedovi. Ale vedoucí AO taky nemusí znát všechno, zvláště když mimořádné přezkumy do agendy AO nespadají. Je to chyba podatele, který si měl nastudovat, jak se navrhuje mimořádný přezkum.
Pokud by AO na základě tohoto podání zahájil jednání CF, tak je to v rozporu se stanovami a také JdŘ § 30 (1):
§ 30 Postup při mimořádném přezkumu
(1) Jednání zahájí předsedající jen tehdy, pokud je předsedovi předložen návrh skupiny členů splňující podmínky podle stanov.