Projekt

Obecné

Profil

Podání #36400

uzavřený

Restartování hesla na pirátské idenditě

Přidáno uživatelem Jakub Dedek před více než 3 roky(ů). Aktualizováno před více než 3 roky(ů).

Stav:
Odmítnutý
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
Identity (Keycloak, LDAP, synchronizace)
Začátek:
04.06.2021
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:

Popis

Ahoj,

narazil jsem na problém, kdy jsem si chtěl vygenerovat nové heslo na pirátské idenditě pro mail mskmedia2009@gmail.com

Systém mi napsal, že "You should receive an email shortly with further instructions."

Jenže na mail mi nic nepřišlo a zřejmě ani na tomto mailu nemám navedenou pirátskou idenditu. Přesto mi to systém nenapsal, že se mám přihlásit jinak, ani nepřišel mail, že se mám přihlásit přes odkaz a že nemám žádné heslo...

Toto je pro lidi značně matoucí...

Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před více než 3 roky(ů)

  • Přiřazeno nastaven na Andrej Ramašeuski

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před více než 3 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

heslo se nerezetuje pro mail, ale pro ucet v piratske identite. predpokladam, ze tve uzivatelske jmeno je @Jakub Dedek? tak nevim co to ma mit spolecneho s nejakym mailem

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před více než 3 roky(ů)

Protože nejde o mě, ale jde o můj testovací účet založený pod tímto mailem. Jde mi o to, že lidé netuší, jak mají nastavený přístup do našich systému, jestli to je nebo není přes Pir. idenditu. Tak standardní chování uživatele je, že tak napíšou svůj mail a zkouší hesla.

Při přihlášení na pir. idenditu mi to napíše: Username or email.

Uvedu tedy email mskmedia2009@gmail.com

a zkusím běžná hesla, které mívám různě na účtech. To mi samozřejmě nefunguje, protože pod tímto mailem nemám pirátskou idenditu (nyní už jo, ale dříve ne). A když mě to nepustí, tak mi jako uživateli to:

  1. nenapíše, že nemám idenditu a že ať se přihlásím přes odkaz mailem
  2. Když se pokusím si vygenerovat nové heslo v domnění, že jsem jej zapomněl, chová se to tak, jak píšu výše. Systém mi napíše, že "You should receive an email shortly with further instructions." Ale žádný email mi to nepošle a uživatel tak pořád neví, proč se mu nejde přihlásit a kde je vlastně chyba že mu nejde ani vyresetovat přihlasovací heslo.

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před více než 3 roky(ů)

  • Kategorie nastaven na Identity (Keycloak, LDAP, synchronizace)
  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Odmítnutý
  • % Hotovo změněn z 0 na 100

No, piratska identita s timto emailem existuje, a je to dedekjakub. Takze zkus resetovat mail k ni. Prihlasovani emailem je vypnute, takze pokusy jsou opravdu marne.

Nicmene, zamorovat nase SSO testovacimi ucty sice neni zakazany, ale casto nam dost komplikuje praci, a proto rozhodne nebude predmetem supportu. takze tento ticket uzaviram jako odmitnuty, sorry.

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před více než 3 roky(ů)

Jenže tady ti uniká pointa. Nechtěl jsem support tohoto prblému, já si poradím sám. Chtěl jsem vyřešit problém, že lidem, kteří nemají pirátskou idenditu a přesto se do ní hlásí, tak jim nevyskočí chybová hláška, ale napíše jim to nesmysl, který je jen ještě více zmate. Jde o systémový problém, ne support.

p.s. pirátskou idenditu na tomto účtě jsem si v rámci testů založil až později, ale to není vůbec důležité. Důležité je to co jsem napsal výše.

Také k dispozici: Atom PDF