Projekt

Obecné

Profil

Úkol #36372

uzavřený

Dlouhodobý úkol #34773: Odměňování PR manažera Vysočina

05/2021 Hodnocení PR manažera Vysočina

Přidáno uživatelem Ondřej Tůma před více než 3 roky(ů). Aktualizováno před více než 3 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Cílová verze:
-
Začátek:
01.06.2021
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:
Typ práce:
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:

Popis

Aktualizováno uživatelem Jiří Svoboda před více než 3 roky(ů)

„Jsem z toho na prášky,“ říkal jsem si v květnu několikrát. Právě květen byl asi nejnáročnějším měsícem, který jsem v roli PR a mediálního manažera zažil. Když se zpětně podívám na celý měsíc, jedno téma má společné. Nulová aktivita koaličních Starostů, kterou jsem za ně musel dohánět. A tak jsem se dneska ptal i Ondry Tůmy, kolik velkých předvolebních projektů nás ještě čeká, abych se na ně fyzicky, ale hlavně psychicky připravil.

Přesto všechno musím říct, že to byl měsíc zajímavý, z něhož jsem si odnesl plnou náruč zkušeností. Jednak jsme dodělávali Koaliční listy, poté přišlo fotografování a zpracování příběhů v rámci Humans of Piráti, rychlé zaškolení v redakčním systému Maják, plnění nového koaličního webu, ateliérové fotografování a s ním spojená komunikace. Vrcholem všeho toho květnového snažení byla příprava na společnou tiskovou konferenci Pirátů a Starostů. Tisková konference proběhla dnes 2. června a podle mého názoru se celkem vydařila. Vždy ale můžeme být lepší, proto neříkám, že byla perfektní.

Jsem rád, že se snižují také koronavirová omezení, což znamená více živých tiskových konferencí, nejrůznějších setkání, předávání ocenění, seminářů a debat. Dostanu-li pozvání, snažím se na tyto akce chodit a dělat pirátský mediální servis či vyhledávat témata. Tyto akce jsou zároveň skvělou možností, kde se mohu jednak seznamovat s novináři a vytvářet si tak další kontakty, ale i šancí fotit a zlepšovat se ve fotografování, což mně zatím moc nejde.

Chytlo mě, stejně jako další Piráty, vytváření infografik. Osvojuji si Photoshop i další grafické programy. S přibližující se horkou fází kampaně bych se chtěl zdokonalit a nabrat nové zkušenosti ohledně placené reklamy na sociálních sítích.

Témata, která rezonovala na sociálních sítích a na webu se jednak točila kolem startu kampaně, ale také například kolem nově schválených zákonů. Připomínali jsme významné květnové dny a události, komentovali průběh finančních žádostí z programu REACT-EU, zaznamenali jarní úklidové akce, Veřejné fórum, návštěvy našich krajských politiků v regionu atd.

Když zpětně hodnotím tento měsíc, některé věci bych udělal jinak. Metodu cukru bych při spolupráci s koaličními Starosty změnil na metodu biče, nenechal bych se zbytečně rozhodit maličkostmi a všímal si podstatných věcí. Svou zátěž rozložil i na další členy mediálního týmu.

Přes to všechno byl květen hodně zajímavým měsícem. Ale prosím, aby se moc často neopakoval 😊

Aktualizováno uživatelem Pavel Knežik před více než 3 roky(ů)

Navrhuji plnou odměnu.

Aktualizováno uživatelem Miroslav Vácha před více než 3 roky(ů)

Ahoj Jirko, no je to jízda. Nevím moc co napsat a jak tě podpořit, to že toho máš na bedrech tolik a že vázne koaliční spolupráce je voser. Jsem rád, že to 'dáváš' a doufám že se situace zlepší. Líbilo se mi jak jsi uváděl tiskovku. Díky za to.
Navrhuji plnou výši odměny.

Aktualizováno uživatelem Jan Břížďala před více než 3 roky(ů)

Ahoj, plna odměna

Aktualizováno uživatelem Milan Daďourek před více než 3 roky(ů)

Shrnul jsi to tak dobře, že jen souhlasím :). Jen snad přidám, že tiskovka se myslím velmi povedla, takže si trochu zajásejme a poklepej se po rameni. A za mne plná odměna.

Aktualizováno uživatelem Jan Pošvář před více než 3 roky(ů)

Hodnotím za 5, tedy nejvyšší odměnu. Díky

Také to shrnu, hodnotili všichni a výsledná výše odměny je 5000,- Kč

Aktualizováno uživatelem Ondřej Tůma před více než 3 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 100
  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF