Podání #35846
uzavřenýPirátský mail
0%
Popis
Ahoj, ač jsem postupoval zcela podle návodu (dvoufázové ověření, vypnutí méně bezpečných aplikací atp), tak se mi sice podařilo přidat pirátský mail jako alias do gmailu, ale když z něj něco odešlu, tak se mi to vrátí jako nedoručeno. Viz obr. Bylo by to prosím možné vyřešit např přes team viever. už jsem z toho nešťastný... Moc díky. Jirka Lehejček 732 978 118
Soubory
Aktualizováno uživatelem Helča Buchtová před více než 3 roky(ů)
S Jirkou jsme domluvení na pátek 23.4., že na to spolu kouknem.
Aktualizováno uživatelem Jiří Lehejček před více než 3 roky(ů)
Ahoj, nějak jsme se ten pátek 23.4. nesvolali. Já jsem se to dnes pokusil vyřešit samostatně, ale zdá se, že jsem si nějak úplně zrušil pirátský email. Když si na něj něco pošlu, tak už se mi to ani nepřepošle na gmail. Prosím, minimálně toto bych potřeboval vyřešit. Jsem vedoucí RT a v době finalizace programu mi chodí dost mailů:( Navíc teď jedu na tři týdny do terénu. Zkrátka, potřeboval bych, aby v první fázi, když mi někdo napíše na jiri.lehejcek@pirati.cz tak aby se to poslalo a objevilo na jirilehejcek@gmail.com
Ta moje samotná odpověď, že nepůjde z pirati.cz, ale z gmail.com, to bych taky rád už dotáhl, ale ve srovnání s výše zmíněným je to nepodstatný detail.
Moc děkuji! Jirka
Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před více než 3 roky(ů)
- Přiřazeno nastaven na Filip Pecha
- Kategorie nastaven na Maily
Ahoj, propojte se a zkuste to spolu nějak vyřešit. Díky!
Aktualizováno uživatelem Filip Pecha před více než 3 roky(ů)
online support domluvený na 9.7. ve 20 hod
Aktualizováno uživatelem Filip Pecha před více než 3 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
Aktualizováno uživatelem Filip Pecha před více než 3 roky(ů)
- Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen
vyřešeno, e-mail má uživatel funkční, problém byl pravděpodobně v kroku zadávání vygenerovaného SMTP hesla.