Úkol #35470
uzavřenýDŮLEŽITÉ - Bannery a merch do kampaně
100%
Popis
Vyplnění formulářů pro centrální objednávku - merch a bannery, info v mailu ze 17.3.
Je třeba udělat do 24.3.
Aktualizováno uživatelem Václav Klecanda před asi 3 roky(ů)
Predpokladam, ze jde o tuhle tabulku: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MbdzVsghXXnjVdLRaE5_YjfIGNu9yoVRz_yxVndTTho/edit?ts=6051f059#gid=1704654755
Jake kroky vedou k cily? Urceni rozpoctu pro jednotlive regiony a at si v ramci toho baliku napisou do sveho sloupecku v tabulce?
Aktualizováno uživatelem Bohuslav Švehla před asi 3 roky(ů)
Ano. Jak jsem psal na zulipu. Měli bychom se domluvit, kolik čeho si objednáme. Příp. to dle Kolise může být i něco speciálně našeho. Za sebe jsem pro věci, které mají nějaké využití, než aby byly jen pro "parádu". Náš výběr bychom měli dát dohromady do příští středy včetně. Brainstormujme ale spíše na zulipu.
Aktualizováno uživatelem Kamil Podzimek před asi 3 roky(ů)
chápu to správně, že už to někdo vyplnil?
Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před asi 3 roky(ů)
Ne, nechápete to správně. Ta tabulka co tady dává Vašek "Objednávky Piráti 2020" je pro představu co se objednávalo hromadně od centrály minulou kampaň na krajské volby.
Ted je třeba vyplnit dva přiložené formuláře, které jsem vám poslala v tom mailu.. 1) merch a 2) bannery
Cokoliv budeme chtít objednat mimo nabízené věci si budeme hradit sami ze svého rozpočtu.
Aktualizováno uživatelem Kamil Podzimek před asi 3 roky(ů)
Čus,
hele asi jsem nějak teď mimo. Předpokládaný počty chápu, co je v nabídce chápu. Nedokáži fakt odhadnout, nemám k tomu noty (kolik tedy bylo reálně vydáno v minulé kampani, jaký je rozdíl krajská kampaň a kampaň ps, a co volební manažer - má nějaká čísla...????. A nebo to prostě nebudeme hrotit a nastřelíme tam čísla hodně od boku.
Aktualizováno uživatelem Kamil Podzimek před asi 3 roky(ů)
Udělal jsem rychle tabulku, odkaz níže. Pokud jsem správně dohledal, tak merch v hodnotě cca 60.000 KČ půjde přes centrálu, ostatní z našeho rozpočtu.
Prosím vyplňte, uděláme z toho průměr .... přeci jen je to vlastně odhad.
Aktualizováno uživatelem Bohuslav Švehla před asi 3 roky(ů)
Díky Kamile. Doplnil jsem jména sloupců, vzorce a částku rozpočtu, kterou na to máme. Za sebe vyplněno.
Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před asi 3 roky(ů)
Jen doplním, že by na tom měla být grafika PIRÁTI+STAN, což by znamenalo, že je to po kampani nepoužitelný. (info z pirátského obchodu)
- noty od manažera z minulé kampaně je ta tabulka "Objednávky Piráti 2020", víc nemáme.. takže hoďte odhad. Díky, Kamile, že ses toho ujal.. pěkně!
Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před asi 3 roky(ů)
Přemýšlím, že některá čísla se ještě budou měnit, protože tohle není finální nabídka merche, ne? Jinak za mě vyplněno.
Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před asi 3 roky(ů)
- Organizační struktura nastaven na Ne
- Zobrazit v nabídce nastaven na Ne
- % Hotovo změněn z 0 na 20
- Přiřazeno nastaven na Jana Koláříková
- Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
- Fronta změněn z Podání na Úkol
Vezmu to na zítřejší koaliční radu, kde to rozseknem, tohle nemůžeme rozhodovat sami (jsme koalice), navíc tam budou i vol.manažeři, kteří mají taky svoje představy.
Pak vyplním centrální dotazník.
Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před asi 3 roky(ů)
Jenom pozor, co mi říkala Markéta Tvrdá z pirshopu, tak ten samý dotazník posílala i na STANáky.. s tím, že počítá, že oni si to vyplní za sebe a my taky. Snad jste to s nima tedy zkoordinovali, aby se za náš kraj vždy odeslal pouze jeden dotazník.
Díky moc, Jančo, za vyřešení!
Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před asi 3 roky(ů)
Ahoj,
odeslala jsem to za všechny
Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před asi 3 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 20 na 100
- Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen