Projekt

Obecné

Profil

Naše žádost #3358

uzavřený

Žádost o informace – kroky ohledně snížení marží u SMS jízdenek

Přidáno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů). Aktualizováno před asi 8 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
29.06.2016
Uzavřít do:
14.08.2016
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
Spisová značka:
Zk Pha 129/2016
Organizační struktura:
Ne

Související úkoly 1 (0 otevřených1 uzavřený)

související s zastupitelstvo hl. m. Prahy - Úkol #1793: Prověřit kauzu SMS jízdenky od společnosti ErikaDokončenJakub Michálek16.04.201513.08.2015

Akce

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)

  • Organizační struktura nastaven na Ne
  • Spisová značka nastaven na Zk Pha 129/2016
  • Uzavřít do nastaven na 13.07.2016
  • Fronta změněn z Podání na Naše žádost

Dne 29. 6. byla žádost odeslána e-mailem po konzultaci s Adamem.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)

Dne 12. 7. byla připravena preemptivní stížnost, která se pošle, pokud nám DPP neodpoví.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)

  • Uzavřít do změněn z 13.07.2016 na 14.08.2016

Dne 15. 7. jsme obdrželi odpověď a také zápis z jednání, které se uskutečnilo mezi DPP a společností Erika/Globdata.

Odpověď jsme dostali velice vágně formulovánu; z ní vyplývá, že se od 15. 7. 2015 neuskutečnilo v podstatě žádné setkání a žádné jednání mezi oběma zúčastněnými stranami od té doby neproběhlo, protože nám na to neodpověděli. Protože neuvedli žádné poučení, můžeme podat bez jakýchkoliv problémů stížnost snad kdykoliv. Standardní lhůta je ale podle zákona 30 dní, a tak zde nastavuji termín do 14. srpna. 2016 pro podání nové stížnosti.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)

Koncept stížnosti byl připraven dne 18. 7. 2016.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)

  • Stav změněn z Čeká se na podatele na Čeká se na řešitele

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 8 roky(ů)

Dne 10. 8. byl Adam kontaktován s otázkou, jestli stížnost je správně.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 8 roky(ů)

  • související s Úkol #1793: Prověřit kauzu SMS jízdenky od společnosti Erika přidán

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 8 roky(ů)

  • Stav změněn z Čeká se na řešitele na Dokončen

Řešeno medializací případu, navíc Adam se domnívá, že mé odvolání bylo postaveno víceméně na vodě.

Také k dispozici: Atom PDF