Úkol #318
uzavřenýÚkol #492: Zastupitelský Piratecon
Organizace zastupitelského Pirateconu 13.12.
0%
Popis
Organizace setkání Pirátských zastupitelů v Hubu.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Otázky:
- Je zajištěn booking v HUBu? → ano, pod názvem Pirátská strana.
- Pokud ne: Jak dlouho to bude trvat? (nejspíše celý den), kolik lidí tam bude... bude tam nějaký catering, nebo si všichni zajdeme do pizzerie? → Trvat to bude celý den, od 9:00 do 17:00. Závěrečná party bude jinde.
- Kolik zastupitelů tam odhadem příjde/chce přijít → Odhadem tam bude 50-100 lidí. Zajistit mimopražské zastupitele. Celkem 15 zastupitelů z Prahy (+místní části), Soběslav...
- Jaká témata pro zastupitele zvolíme. → sw, legislativa... neví se.
- Jak se sestaví celá akce - panelová diskuze, neformální diskuze (preferoval bych), přednášky. Bude třeba sestavit program → Vyhnout se panelovým diskuzím. → V neděli se bude konat after akce v Pirátském centru, kde by byly doplňující workshopy.
- Jaké budou náklady na akci (rozpočet), kdo to bude financovat (strana, klub v rámci strany, magistrát?). Z čeho budou hrazeny předběžné náklady? → náklady na HUB platí předsednictvo/personální odbor. Předsednictvo odsouhlasilo bookování. →
- Propagace akce: ** FB událost ** Článek na blogu - na začátku, těsně před akcí (2 články) ** Zpráva mailinglistem členstvu ** tisková zpráva ** FB hype (před akcí) ** Vhodné možnosti komunikace prostřednictvím fóra.
Více informací:
- Deadline na program 28. 11. Do té doby vytvořit přeběžný program. Program řeší Mikuláš Ferjenčík s Ivo Vašíčkem.
Organizační věci
- Zatím se počítá s jednou hlavní linií + doplňkový program (k dispozici budou dvě zasedačky).
- Ubytování → cs
- Počítat se bude s cateringem, strana je ochotna zaplatit případnou zálohu, jinak se bude hradit hotově na místě cat. službě.
- Bude cca 6-7 mluvčích
- V so+dop. přednášky, v so+odp. workshopy, v ne+dop více workshopů.
- Zastupitelé z jiných uskupení
Mediální komunikace
- Musí se o akci dozvědět co nejvíce zastupitelů
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
h2. Pracovní program
h3. Stage 1: Přednášky a diskuze
1) Zveřejňování
→ Současná praxe zveřejňování informací místní správou v kontrastu s pirátskými představami a tím, co z nich lze reálně uplatnit.
→ (Jakub Michálek)
→ Přednáška a diskuze (1:30) [10:00-11:30]
2) Řešení a implementace svobodného software
→ Jaké jsou možnosti pro uplatnění svobodného software
→ (Ondřej Profant)
→ Přednáška a diskuze (1:30) [11:45-13:15]
OBĚD [13:15-14:30]
3) Správa majetků města [14:30-16:00]
→ akciovky zřizované městem. Aktuální problémy.
→ (Mikuláš Ferjenčík)
→ Přednáška a diskuze (1:30)
h3. Stage 2:Workshopy
a) poradna pro nového zastupitele [10:00-11:30]
b) ??? [11:45-13:15]
c) projektové řízení (redmine a jiné systémy) [14:30 - 16:00]
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Kontaktován HUB - navázání spolupráce na téma organizace PirateCONu - aneb ať víme na čem jsme.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Probíhá průzkum dostupných cateringových služeb
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Jednání se zástupcem HUBu v jejich prostorech... diskuze ohledně streamu a cateringu.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Aktuální vývoj:
- Catering - zveřejněny možnosti - probíhá návrh objednávky s Cream cateringem (doporučen HUB)em
- Stream - kontaktován Václav Málek z PP CZ
- Příprava registrace akce.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Hledání alternativních možností streamingu a jednání se streamovacími firmami (AZ Media, cena cca 15-25k).
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Dostali jsme objednávku s nabídkou v hodnotě 17000 CZK.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
Zatím byl vytvořen registrační formulář přes google docs, poté, co se jiné (např. eventbrite) ukázaly málo použitelné.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na Dokončen
- Rodičovský úkol nastaven na #492