Podání #31135
uzavřený
2020: Projekt Havířov - Ukliďme to fest!
Přidáno uživatelem Martin Rédr před více než 4 roky(ů).
Aktualizováno před více než 4 roky(ů).
Popis
Chtěl bych požádat o příspěvek PKS MSK na havířovský projekt Ukliďme to fest! Podali jsme si žádost v PaRo a rádi bychom měli jistotu, zda budeme moci akci uspořádat i v případě, že "nevysoutěžíme" potřebné finanční prostředky.
Celkový rozpočet projektu je 25 000 Kč a žádáme PKS o pokrytí rozdílu z rozpočtu MSK, který vznikne odečtením částky získané v hlasování PaRo.
Popis projektu v rámci PaRo: https://redmine.pirati.cz/issues/30692
Popis v kostce: Akce se koná v sobotu 27.6.2020 od 8 do 20 hod. Dopoledne probíhá čištění přírodní památky Meandry řeky Lučiny a jejího bezprostředního okolí. Odpoledne pak bude doprovodný program s ekologickou tematikou pro děti i dospělé (workshopy, přednášky, soutěže pro děti). Účastníkům akce chceme poskytnout i občerstvení (veganský guláš, případně párky na opákání).
Výstupem pak bude popularizační video (plánujeme dvě verze - na FB 2-3 minuty, na YT 7-8 minut), které bychom pak rádi využili i v rámci kampaně před krajskými volbami (rádi bychom na akci pozvali naše čelní kandidáty).
Ahoj Martine, dodej nam prosim rozpocet k te akci, diky :)
Přidávám odkaz na pracovní dokument, kde sepisujeme již dohodnuté a plánované záležitosti: https://docs.google.com/document/d/1lyvLW8x68RriNxrtPmgg8xpvgWjCzG8Tl_HQiLXjxFw/edit
Součástí je i rozpočet. Jelikož se věci v dokumentu mohou postupně měnit podle toho, jak se bude vyvíjet situace, kopíruji návrh rozpočtu i sem:
Náklady na materiál
2 000 Kč Ochranné pomůcky pro účastníky, rukavice, pytle na odpad
1 000 Kč Materiál na aktivity pro děti, workshopy
1 000 Kč Odměny pro dětské účastníky v soutěžích
Náklady na pronájem a služby
2 000 Kč Pronájem prostor pro konání doprovodné akce, zázemí pro pořadatele a účastníky akce, elektřina, pitná voda, toaleta
Náklady na odměny přednášejícím
6 000 Kč Proplacení cestovních výloh pro přednášející, 4x honorář za přednášky (lektorné)
Náklady na služby celkem
5 000 Kč Občerstvení pro účastníky úklidu a happeningu (veganský guláš, párky, eko obaly)
1 000 Kč Grafické práce a příprava vizualizace akce
5 000 Kč Propagace akce, video z akce (2 krátké videa - do 3 min. a do 8 min.)
1 000 Kč Sítotiskový workshop (náklady na materiál, textil budou mít lidi vlastní)
1 000 Kč Samolepky, placky apod. (pro účastníky, s logem akce)
CELKEM 25 000 Kč
V rámci participativního rozpočtování jsme vysoutěžili částku 13 500 Kč. Žádám PKS o schválení částky 11 500 Kč, abychom měli pokrytí celého navrženého rozpočtu a mohli tak zrealizovat všechny plánované aktivity. Děkuji.
Souhlas s dofinancováním.
Souhlasím s dofinancováním v plné výši.
Souhlasím s dofinancováním.
- Stav změněn z Nový na Dokončen
Také k dispozici: Atom
PDF