Projekt

Obecné

Profil

Podání #31135

uzavřený

2020: Projekt Havířov - Ukliďme to fest!

Přidáno uživatelem Martin Rédr před více než 4 roky(ů). Aktualizováno před více než 4 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Začátek:
20.05.2020
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Chtěl bych požádat o příspěvek PKS MSK na havířovský projekt Ukliďme to fest! Podali jsme si žádost v PaRo a rádi bychom měli jistotu, zda budeme moci akci uspořádat i v případě, že "nevysoutěžíme" potřebné finanční prostředky.
Celkový rozpočet projektu je 25 000 Kč a žádáme PKS o pokrytí rozdílu z rozpočtu MSK, který vznikne odečtením částky získané v hlasování PaRo.

Popis projektu v rámci PaRo: https://redmine.pirati.cz/issues/30692

Popis v kostce: Akce se koná v sobotu 27.6.2020 od 8 do 20 hod. Dopoledne probíhá čištění přírodní památky Meandry řeky Lučiny a jejího bezprostředního okolí. Odpoledne pak bude doprovodný program s ekologickou tematikou pro děti i dospělé (workshopy, přednášky, soutěže pro děti). Účastníkům akce chceme poskytnout i občerstvení (veganský guláš, případně párky na opákání).
Výstupem pak bude popularizační video (plánujeme dvě verze - na FB 2-3 minuty, na YT 7-8 minut), které bychom pak rádi využili i v rámci kampaně před krajskými volbami (rádi bychom na akci pozvali naše čelní kandidáty).

Aktualizováno uživatelem Rosťa Řeha před více než 4 roky(ů)

Ahoj Martine, dodej nam prosim rozpocet k te akci, diky :)

Aktualizováno uživatelem Martin Rédr před více než 4 roky(ů)

Přidávám odkaz na pracovní dokument, kde sepisujeme již dohodnuté a plánované záležitosti: https://docs.google.com/document/d/1lyvLW8x68RriNxrtPmgg8xpvgWjCzG8Tl_HQiLXjxFw/edit
Součástí je i rozpočet. Jelikož se věci v dokumentu mohou postupně měnit podle toho, jak se bude vyvíjet situace, kopíruji návrh rozpočtu i sem:

  1. Náklady na materiál
    2 000 Kč Ochranné pomůcky pro účastníky, rukavice, pytle na odpad
    1 000 Kč Materiál na aktivity pro děti, workshopy
    1 000 Kč Odměny pro dětské účastníky v soutěžích

  2. Náklady na pronájem a služby
    2 000 Kč Pronájem prostor pro konání doprovodné akce, zázemí pro pořadatele a účastníky akce, elektřina, pitná voda, toaleta

  3. Náklady na odměny přednášejícím
    6 000 Kč Proplacení cestovních výloh pro přednášející, 4x honorář za přednášky (lektorné)

  4. Náklady na služby celkem
    5 000 Kč Občerstvení pro účastníky úklidu a happeningu (veganský guláš, párky, eko obaly)
    1 000 Kč Grafické práce a příprava vizualizace akce
    5 000 Kč Propagace akce, video z akce (2 krátké videa - do 3 min. a do 8 min.)
    1 000 Kč Sítotiskový workshop (náklady na materiál, textil budou mít lidi vlastní)
    1 000 Kč Samolepky, placky apod. (pro účastníky, s logem akce)

CELKEM 25 000 Kč

Aktualizováno uživatelem Martin Rédr před více než 4 roky(ů)

V rámci participativního rozpočtování jsme vysoutěžili částku 13 500 Kč. Žádám PKS o schválení částky 11 500 Kč, abychom měli pokrytí celého navrženého rozpočtu a mohli tak zrealizovat všechny plánované aktivity. Děkuji.

Aktualizováno uživatelem Veronika Murzynová před více než 4 roky(ů)

Souhlas s dofinancováním.

Aktualizováno uživatelem Zuzana Klusová před více než 4 roky(ů)

Souhlasím s dofinancováním v plné výši.

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před více než 4 roky(ů)

Souhlasím s dofinancováním.

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před více než 4 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF