Podání #29303
uzavřenýProblém s přihlášením - Romana Klimešová
0%
Popis
Romana napsala na to@pirati.cz:
Ahoj na TO
Již téměř 14 dní se mi nedaří přihlásit se na Redmine a do Piroplácení
přes pirátskou identitu.
Byla jsem nemocná, takže jsem to neřešila nijak aktivně, nicméně teď
bych se ráda dostala zase ke své práci.
Problém je přesně tento : Po zadání kodu se mi objevuje hláška " kod
neplatný" Ani opakované otevření a zavření jak okna redmine, tak
aplikace, ani použití jiného PC s tím nehlo. Může to být technický
problém ? Mám se obrátit na vás, tak tak činím.
Prosím poraďte a pokud možno takových způsobem,aby radu pochopil i
člověk méně technicky zdatný
Děkuji
Soubory
Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před téměř 5 roky(ů)
Odepsal jsem:
Ahoj.
Jedná se o problém s přihlášením do Redminu, nebo například i do lide.pirati.cz, nebo nalodeni.pirati.cz?
Prosím pošli snímek obrazovky, ze kterého je problém patrný.
Pokud je "kód" Tvůj druhý přihlašovací faktor, jsi si jistá, že opisuješ správný jednorázový kód z mobilní aplikace?
Založil jsem Ti podání: https://redmine.pirati.cz/issues/29303
Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před téměř 5 roky(ů)
- Soubor IMG_20200324_181515.jpg IMG_20200324_181515.jpg přidán
Romana mi zaslala fotografii obrazovky, ze které je patrné, že se skutečně jedná o problém s TOTP.
Aktualizováno uživatelem Michal Hrib před téměř 5 roky(ů)
Ahoj, potvrzuji že se jedná o problém s druhým faktorem. Přihlášení jsme zkoušeli i s odstupem několika dní. Také potvrzuji správnost aplikace a použití aktuálního kodu.
Michal Hrib
Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před více než 4 roky(ů)
OTP odstraněn. Nastav si, prosím, nový: https://auth.pirati.cz/auth/realms/pirati/account/totp
Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před více než 4 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na Dokončen
Romana mi mailem potvrdil, že jí vše funguje.