Úkol #26999
otevřenýSTRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE pro KS LBK v r. 2020: Výstup 3.2.3
80%
Popis
Každý člen PKS, předsedové MS a všichni zvolení zástupci vydají alespoň jeden článek poskytnutý médiím, uveřejněný přinejmenším v Pirátských listech a sdílený na krajském Facebooku a webu.
Aktualizováno uživatelem Marek Förster před více než 4 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
- % Hotovo změněn z 0 na 10
Aktualizováno uživatelem Jana Schlegelová před více než 4 roky(ů)
- Kategorie nastaven na Strategie rozvoje KS
Aktualizováno uživatelem Marek Förster před asi 4 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 10 na 80
Na mediální výstupy průběžně tlačíme, povedlo se před volbami poměrně solidně zásobovat tiskovkami jak krajské stránky https://liberecky.pirati.cz/aktuality/, tak krajský facebook i Pirlisty.
Rozběhl se i Youtube kanál - https://www.youtube.com/channel/UCiiZYfpKHYW112MP9CODEoA, což je hlavně zásluha Václava Židka a také krajský Instagram, díky Honzovi Hruškovi.
Byl nastaven propagační systém pro krajský Facebook i Instagram. Bude se ještě muset nastavit propagační systém pro web - Google Ads, případně SKlik od seznam.cz.
Poměrně aktivní jsou i jablonečtí na oblastním webu https://jablonec.pirati.cz/ a FB.
Upadá aktualizace turnovského webu https://turnov.pirati.cz/ a na aktualizace webů Železného Brodu a Semil bylo od lokálního členstva rezignováno úplně.
Aktualizováno uživatelem Daniela Weissová před asi 4 roky(ů)
Díky Markovi za shrnutí. Je pravda, že turnovský web spí, ale zase máme velmi aktivní FB a velmi dobré ohlasy na něj. Web spí, mimo jiné i proto, že je to v současnosti trochu mrtvá platforma obecně. Ale pokusím se šťouchnout do Davida, aby ho trochu zaktualizoval :)
Aktualizováno uživatelem Ondrej Kolek před téměř 4 roky(ů)
Prosím o dopracování nebo delegování.