Projekt

Obecné

Profil

Podání #26252

uzavřený

Informace o postupu v nasazeni CRM

Přidáno uživatelem Václav Klecanda před více než 4 roky(ů). Aktualizováno před asi 4 roky(ů).

Stav:
Odmítnutý
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Začátek:
14.01.2020
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Ahoj, rad bych nejakou ucelenou informaci o tom, jak si stojime s nasazenim nejakeho CRM - harmonogram, rozpocet, zamer, cokoli. Svate tabulky a podobne obskurnosti jsou davno za hranici udrzitelnosti. Nasel jsem na RM ukoly https://redmine.pirati.cz/issues/6776 a https://redmine.pirati.cz/issues/7768, ale ani z jednoho neplyne harmonogram.

Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před asi 4 roky(ů)

  • Přiřazeno nastaven na Jan Hamal Dvořák

Aktualizováno uživatelem Václav Klecanda před asi 4 roky(ů)

BUMP

Aktualizováno uživatelem Václav Klecanda před asi 4 roky(ů)

Bump

Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před asi 4 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Odmítnutý

Nepředpokládám nasazení žádného hotového, komplexního CRM.
Předpokládám rozvoj stávajících systémů dle provozních požadavků.

Aktualizováno uživatelem Václav Klecanda před asi 4 roky(ů)

A existuje nejaky harmonogram rozvoje, na jehoz zaklade by bylo mozne rict, kdy zkonci neudrzitelne obdobi tabulek, ktere generuji koordinatori jen proto, ze neexistuje CRM?

Také k dispozici: Atom PDF