Podání #24322
uzavřenýPotíže s emailem
0%
Popis
Zdravím. Zatím jsem e-maily pouze četl a stačilo mi přeposílání na regulérní email. Byl jsem požádán spolustraníky k používání pirátského emailu a ouvej. Zjistil jsem, že se nepoužívá emailový server pirátské strany.
Falšuje se jen adresa odesílatele. (alias)
Co teď? Snažil jsem se nastavit emailového klienta Samsung v mobilu** a nepovedlo se. Gmailového klienta nepoužívám, protože nefunguje se službama seznam email. Nenačítá přílohy.
Mailovat přes www rozhraní, si děláte prdel? Jsme sice piráti, ale v pirátských idejích je podporovat informační systémy a nemáme emailový server?
Není to dobré. Ačkoli jsme transparentní, tak vlastní zabezpečený server se blbě šmíruje a všichni nejsou naši přátelé.. nýbrž existují i nepřátelé kteří mohou naší vzájemnou komunikaci využít proti nám.
Karel Kadlec
Aktualizováno uživatelem Martin Kučera před asi 5 roky(ů)
- Projekt změněn z administrativní oddělení na Technické oddělení
Samozřejmě že máme vlastní mailový server. Posílají se z něj např. připomínky splatnosti členského příspěvku.
Nicméně pravidla jeho použití a okruh uživatelů stanoví technický odbor, do jehož kompetence to spadá. Tedy mu to předávám.
Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před asi 5 roky(ů)
mame jenom relay server. skutecny mailovy server se schrankama z neznamych historickych duvodu neprovozujeme.
Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před téměř 5 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na Odmítnutý
- Přiřazeno nastaven na Jan Hamal Dvořák
Problém je na straně klienta - systém funguje jak má.
Můžeme se bavit o stranických emailech, ale asi ne zde.