Projekt

Obecné

Profil

Úkol #24040

uzavřený

Nejde otevřít dokumenty v OnlyOffice

Přidáno uživatelem Stanislav Štipl před asi 5 roky(ů). Aktualizováno před asi 5 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Vysoká
Přiřazeno:
Kategorie:
Nové systémy a jiné experimenty (nespec.)
Cílová verze:
-
Začátek:
28.10.2019
Uzavřít do:
% Hotovo:

90%

Odhadovaná doba:
4.00hod
Smlouva:

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před asi 5 roky(ů)

  • Fronta změněn z Podání na Úkol
  • Kategorie nastaven na Nové systémy a jiné experimenty (nespec.)
  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
  • Priorita změněn z Normální na Vysoká
  • Odhadovaná doba nastaven na 4.00hod
  • Typ práce nastaven na Správa aplikací
  • Zobrazit v nabídce nastaven na Ne
  • Organizační struktura nastaven na Ne

prozatim doporucil bych ukladat programy RP (ktere jsou stejne jenom pro cteni) ve formatu pdf.

Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před asi 5 roky(ů)

Vzhledem k tomu, jak často se to děje (různým uživatelům na různých umístěních) bych poprosil o přesnou diagnózu.
V případě, že se nám nepodaří ji stanovit do pátku, bych pak poprosil o nahození Collabory a ponechání Onlyoffice jako záložního nástroje minimálně do vyřešení problému.

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před asi 5 roky(ů)

soucasny provoz je docela problemem, ale prepnuti muzu udelat.

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před asi 5 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Čeká se na podatele
  • % Hotovo změněn z 0 na 90

onlyoffice, bohuzel, mel i jine problemy kompatibility z nextcloud. proto byl disablovan a nahrazen collabora.

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před asi 5 roky(ů)

  • Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF