Projekt

Obecné

Profil

Podání #23944

uzavřený

2019/12 - MSK záměr - VyOsení - PKS + PMS Karvinsko

Přidáno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů). Aktualizováno před více než 3 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Začátek:
24.10.2019
Uzavřít do:
14.12.2019
% Hotovo:

90%

Odhadovaná doba:

Popis

Nápad - uspořádat další VyOsení tentokrát v Bohumíně. Máme už dopředu dohodnutý termín 14. prosince 2019 a místo (nějaké fotky prostoru z hudební akce zde.)
Příběh tématu - Piráti jsou dnes 2. nejsilnější parlamentní strana, které stále sbírá větší a větší podporu. To znamená, že hledáme nová témata, která v těžké konkurenci dennodenní agendy mohou zastínit náš corový odboj proti OSA. Proto bychom chtěli tímto koncertem podtrhnout to, že se OSA stále věnujeme, stále s ní nesouhlasíme a v kontextu posledních událostí je na místě opět si do ní kopnout.
Cíl akce - Cílem akce je zvýšit povědomí mezi občany, vzdělávání našich členů a příznivců, navázání komunikace s veřejností. Akce se ponese skrze v pozitivním duchu. Bude to hlavně zábava, koncert a juchání před Vánocemi ve městě, kde podobná kultura (indoor koncerty menších rozsahů) zoufale chybí. Taky chceme přilákat lidi 18-35 let (tedy náš statistický elektorát) k osobní zkušenostmi s námi kvůli negativním konotacím z nedostatečné informovanosti o Pirátech.
Medializace - (pomůže krajské MO)

  • Pozvánka formou facebookových příspěvků a letáků ve městě.
  • Tisková zpráva o proběhlé akci.
  • Propagace facebookových postů týkající se kapel (vždy + pozvánka)
  • Videosestřih z akce / fotopříběh
  • stanovení cílové skupiny
  • Pozvánka na členy, příznivce do FB skupiny a Newsletterem

Navrhované kroky (milníky)
Do konce října mít stanovený rozpočet akce, který bude schvalovat PKS. Nejpozději do půlky listopadu je třeba mít seznam kapel a grafiku. Poté už běží propagace. Koncert se uskuteční 14. prosince 2019
Odhad celkových nákladů - Žádáme o částku (minimum): 30 000, (maximum): 50 000
Předpokládaný rozpočet (náklady v Kč)

  • Tisk plakátů: 2 000
  • Polep plakátů: 3 200
  • PA technika a světla: 2 000
  • Zvukař: 6 000
  • Cestovné (náklady za dopravu): 4 000
  • Honoráře: 15 000
  • Občerstvení pro interprety: 1 800
  • Online propagace: 5 000

CELKEM MINIMÁLNÍ NÁKLADY: 39 000 - chtěli bychom akci udělat zdarma bez vstupného, proto prosím o dotaci maximální požadované částky. Domnívám se, že v krajském rozpočtu se dá využít více kapitol (MO, krajské projekty apod.) - případně by se dalo domluvit i s PMS Karvinsko na spoluúčasti.

Mediální rizika - OSA si nás všimne a zažaluje nás, ale... I mean sex is great but have you ever tried... fuck the system?
Předpokládané medializované výsledky a výstupy - Tisková zpráva -> místní noviny a televize, možný přesah do regionálních médií, přesdílení na krajské a regionální FB, videovýstupy, videosestřih toho nejzajímavějšího…


Soubory

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před více než 4 roky(ů)

Zdravím,

myslím si, že mediálně by se to dalo dobře využít, pokud se to dobře připraví.

  • určitě je třeba natočit videoupoutávku, přes kterou bychom událost propagovali. S točením je možné se obrátit na Vladan Hýla (Ostrava), případně na Jaroslava Kociána (Havířov).
  • dále by bylo fajn to spojit s politikou (jestli to jde) a natočit i něco s Ivanem nebo někým k tématu OSA a poplatky
  • grafiku si pamatuji, že máte někoho šikovného v Bohumíně, že ano?
  • Gabriela Macečková dělala poslední vyosení, možná by mohla s něčím pomoci. :-)

Akci vítám i z pohledu, že teambuildingy jsou potřeba a poslední vyosení jsme měli naposled loni někdy v září. Přeposílám na PKS.

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před více než 4 roky(ů)

Jsem pro

něco pod čarou:

  • o jaký styl hudby se bude týkat?
  • myslím že pokud budou mít kluci z kapely De.Ton (heavy-rock'n'roll) čas, tak rádi by se přidali, taky se jím nelíbí OSA a měli hrát na naši jedné z akci OSA kde s na ně při organizaci zapomnělo
  • mám jednu kamarádku (Viktorie Miturová), která hraje profesionálně na saxofon, tak jestli by byl zájem, tak mi dejte vědět, abych ji mohl co nejdříve dát vědět zda by šla a zda nemá zrovna v ten termín nějaký koncert.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

Kuba Dedek:

  • jasně, klidně natočím. Dáš mi na ně kontakt? Kolik stojí jejich služby?
  • úplně to s politikou propojovat na sílu nechceme, aby nám tam vůbec někdo přišel. Informace o OSA atd. chceme hodit na letáky, které budou na každém stole přímo na koncertě.
  • grafiku nám udělá Marek Zálešák z Bohumína nejspíše (za nějaké pětikilo třeba).
  • Gabči napíšu, až budeme vědět, zdali na to máme peníze.
  • Chceme tam pozvat všechny členy KS a trochu zapařit před Vánocemi.

Radek:

  • půjde zejména o rock. Chceme hudební nástroje více než techna, DJs atd.
  • jestli mi dáš kontakt na tu kapelu, tak je propojím s Radkem Petruškou, který bude za nás hlavní organizátor.
  • ta kamarádka zní dobře, určitě by se pro ni našel prostor například mezi kapelami

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před více než 4 roky(ů)

Už jsem se o tom bavil minulý týden s Jakubem a Zuzkou.
Kdysi jsem pomáhal udělat jedno vyosení a několika se účastnil. Výsledný pohled - akcí se účastnilo v 90% skalních příznivců vystupujících a přínos minimální.
Pokud bude mít alespoň malý efekt, nebudu proti.

Aktualizováno uživatelem Zuzana Klusová před více než 4 roky(ů)

Jakub Dedek napsal:

Zdravím,

myslím si, že mediálně by se to dalo dobře využít, pokud se to dobře připraví.

  • určitě je třeba natočit videoupoutávku, přes kterou bychom událost propagovali. S točením je možné se obrátit na Vladan Hýla (Ostrava), případně na Jaroslava Kociána (Havířov).
  • dále by bylo fajn to spojit s politikou (jestli to jde) a natočit i něco s Ivanem nebo někým k tématu OSA a poplatky
  • grafiku si pamatuji, že máte někoho šikovného v Bohumíně, že ano?
  • Gabriela Macečková dělala poslední vyosení, možná by mohla s něčím pomoci. :-)

Musím jen připomenout, že na poslední akci v Karviné jsme měli jak videoupoutávku, tak samotného Bartoše na akci a nepomohlo to.

Akci vítám i z pohledu, že teambuildingy jsou potřeba a poslední vyosení jsme měli naposled loni někdy v září. Přeposílám na PKS.

Aktualizováno uživatelem Zuzana Klusová před více než 4 roky(ů)

Prosím Jakuba Dedka nebo Dana Galuszku, aby odhadnul náklad na jednoho účastníka. V minulosti se bohužel i při vší snaze nikdy akce neosvědčila a poměr cena výkon byl fakt neslavný. Nerada hatím něco, co jsem ještě rok zpátky sama prosazovala, takže neříkám ne, ale zatím ani ano.

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před více než 4 roky(ů)

Zuzana Klusová napsal:

Prosím Jakuba Dedka nebo Dana Galuszku, aby odhadnul náklad na jednoho účastníka. V minulosti se bohužel i při vší snaze nikdy akce neosvědčila a poměr cena výkon byl fakt neslavný. Nerada hatím něco, co jsem ještě rok zpátky sama prosazovala, takže neříkám ne, ale zatím ani ano.

mě tak napadá jestli to třeba nebylo tím jaký hudební styl zrovna byl na tom vyoseni. ;)
Docela by mě zajímalo jaky je optimální a dostatečný poměr cena výkon?

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

Ahoj, v zásadě se nemusíme soustředit "jenom" na vymezení se vůči OSA. Akce má mnoho dalších přínosů. Od pasu vystřelím 1) "teambuilding" Pirátů MSK; 2) činnost Pirátů v regionech; 3) reklama Pirátů (tzn. i vyvracení některých hoaxů v přímém kontaktu s námi); 4) kultura pro místní, kteří jsou jinak odkázáni na konzervativní providery města; 5) důkaz kontinuálního odboje proti OSA; 6) perma-kampaň směřující v tuto chvíli ke krajským volbám, atd. atd.

Nejsem správce kasy, samozřejmě, ale podle výhledu máme prostředků hodně a akcí pro lidi málo.

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před více než 4 roky(ů)

Dataz, který byl na mě směřován:

Festival svobodné hudby Ostrava: celkové náklady byly cca 30 000,- Kč a počet účastníků mohl být tak cca 150 během večera. Podrobnosti zde: https://redmine.pirati.cz/issues/10324

Psytrance: Ropočet akce byl cca 30 tisíc, finální náklady pro stranu jsem našel 20 tisíc. Na akci bylo vstupné 100,-. https://redmine.pirati.cz/issues/10820 Počet lidí tuším byl cca 60.

Aktualizováno uživatelem Zuzana Klusová před více než 4 roky(ů)

Po rozhovoru s Danem dávám souhlas. Už má s konáním podobné akce zkušenosti a byly úspěšné, takže mu dejme šanci, následně akci vyhodnotíme.

Aktualizováno uživatelem Pavel Kořízek před více než 4 roky(ů)

Za mne maximálně 15 000,- z krajského rozpočtu. Je nutné zajistit vícezdrojové finacování. V případě nějaké edukativní přidružené akce (workshop, beseda, přednáška) možnost navýšení o 5000,-.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

Wow. Polovina minimálního požadavku? Za to ta akce vzniknout nemůže. A rád bych si vyžádal nějaké peníze od MS Karvinsko, ale předsedkyně odstupuje, zatímco jiný místopředseda už odstoupil úplně a trošku nás tlačí čas. Můžu se zeptat na důvod tohohle přiškrcení finančního krytí? Pokud vím, tak téměř vůbec nečerpáme rozpočet.

Aktualizováno uživatelem Pavel Kořízek před více než 4 roky(ů)

Vycházím z podobných akcí viz výše https://redmine.pirati.cz/issues/23944?#note-9 , ale tam byla vždy nějaká doprovodná akce.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

Pavel Kořízek napsal:

Vycházím z podobných akcí viz výše https://redmine.pirati.cz/issues/23944?#note-9 , ale tam byla vždy nějaká doprovodná akce.

Z jakých "podobných akcí" prosím? My chceme udělat koncert hudby nezatížené poplatky OSA, zábavu pro lidi, pro Piráty i nePiráty bez vnucujících se prvků. O OSA se bude mluvit na začátku akce a jinak tam budou propagační materiály na stolech. Nechceme tu akci přehnaně zpolitizovat (to by pak taky nemusel nikdo přijít). A jak říkám, za 15 tisíc tu akci neuděláme, leda bychom nabombili vstupné anebo si sehnali nějakého sponzora (což nechceme). A od PMS Karvinsko teď už něco žádat nemá moc fazónu, protože je paralyzované a opravdu nás tlačí čas. Příští týden bychom chtěli dávat na výlep letáky a už začít pořádně promovat akci. Ještě v závěru si dovolím jednu otázku - máme naprosto nevyčerpaný rozpočet (nějakých 732 tisíc do konce roku 2019). Prosím o podporu tohoto záměru. Pokud ji tento záměr nezíská, peníze zůstanou na místě nevyužité a akce pro veřejnost (kterých je jako šafránu) nebude.

Samozřejmě to může být levnější, pokud jste schopni dodat srdcaře zvukaře, který to bude dělat zadarmo, společně s technikou, světly atd. My takové nemáme.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

Ještě bych chtěl dodat, že prostory máme zadarmo a dobrovolníky na akci taky. Organizačně to bude zařizovat náš příznivec a komisař pro kulturu Radek Petruška - se svou bandou už dělali řadu těchto koncertů, kde se vždycky protočilo pohodlně přes 100 lidí a to ty akce byly zastrčené v zaplivané tělocvičně Sokolky, kde byl otřesný zvuk a pramálo místa. Tentokrát by bylo ale vše profesionalizované a bez vstupného za propagace Pirátů. A navíc to není předvolební cringe, takže až nám budou zase lidi říkat, že "něco děláme jen před volbami," tak tady bude další střípek k odkázání, že to tak úplně není pravda.

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před více než 4 roky(ů)

Za mě stále platí to, že jsem pro. Jsem rád, že jsou ještě lidé co se chytnou uspořádání kulturních akcí. Já si osobně myslím, že není úplně nutně tu akci příliš politizovat, ano nějaké zmínky apod. by tam o nás měly být, ale nemusí to být jen prostě nějaká Pirátská politická propaganda ve stylu ANO.

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před více než 4 roky(ů)

Jinak bylo by fajn kdyby byly rozepsány ty honoráře.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

  • Předmět změněn z 2019/12 - MSK záměr - VyOsení - PKS na 2019/12 - MSK záměr - VyOsení - PKS + PMS Karvinsko

Ahoj. Volal jsem si se Zuzkou Klusovou a Alenou Klocovou. Domluvili jsme se na dělení nákladů mezi KS a MS Karvinsko v poměru 3:2 (tedy 30k ku 20k). Prosím o finálním hlasování o záměru (samozřejmě je legit hlasovat proti, ale pojďme si říct, že to nepovede k motivaci členské základny žádat o jakékoliv prostředky, protože rozhodovací proces trvá dlouho i přes nedostatek časové kapacity a naopak flagrantní přebytek v rozpočtech). Pro doplnění - kapely, které se mají na koncertně objevit, hrají svobodnou hudbu, jenž nepodléhá OSA. Rovněž přikládám požadovaný podrobnější výhled rozpočtu.

  • zvukař + PA technika - 9 000 Kč (normální cena 15 000 Kč a víc)
  • osvětlení (Radek Petruška vypůjčí z firmy) - zdarma
  • nájem prostoru - dojednán zdarma
  • personální realizace - dobrovolníci zdarma
  • kapela The Ribs - 5 000 Kč
  • kapela Places - 5000 Kč
  • kapela Adan Sanchez - 5000 Kč
  • tisk plakátů - 2 600 Kč
  • výlep plakátů - 3 200 Kč
  • Občerstvení pro interprety - 2 000 Kč
  • online propagace - 5 000 Kč
  • Cestovné (náklady za dopravu) - 4000
  • SUMA - 40 800 Kč

Na akci můžeme případně vybírat dobrovolné vstupné, ale bylo by záhodno vymyslet pro něj nějaký účel.
P.S.: Po hlasování prosím Jakuba Dedka, aby zrealizoval vytvoření záměrů.

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před více než 4 roky(ů)

Jsem ochoten pustit max 25tk ,- z kraje.

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před více než 4 roky(ů)

ty cestovní náklady to je pro kapely nebo ohledně organizačních věcí kdy bude přivést nějaké věci odněkud? Původně jsem myslel že je to pro kapely a že kapely budou hrát za cesťák, ale očividně jsem se mýlil :D.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

Jiri Demel napsal:

Jsem ochoten pustit max 25tk ,- z kraje.

Ok. Už mi to tady začíná trochu připomínat tureckou tržnici. :D Chápu tedy, že máme 3 hlasy pro (Jirka, Zuzka, Radek), tedy záměr může vzniknout. Supr. Teď prosím ještě PMS Karvinsko o hlasování zde.

Aktualizováno uživatelem Martin Rédr před více než 4 roky(ů)

Ahoj.
Moc nerozumím těm ultimativním proklamacím Pavla a Jirky (tedy 2/5 PKS), kdy souhlasí pouze s částkou pod hranicí požadovaného minima a nijak dále toto rozhodnutí nezdůvodňují.
Moc se mi ani nelíbí určení poměru pro financování MSK : MS K. (3 : 2). V krajském rozpočtu jsou kapitoly pro projekty, pro mediální prezentaci aj. v řádech desetitisíců, ze kterých není moc čerpáno. Karvinsko má 50 tisíc na celý okres (i když taky není moc čerpáno).
Moc se neztotožňuji ani s navrženým rozpočtem akce. Připadá mi to jako velký balík peněz, i když musím uznat, že jednotlivé položky odpovídají realitě. Otázkou je, jestli toto všechno se má hradit z pirátské kasy, případně v jaké výši. To píšu zejména proto, že i Zuzka a Radek v průběhu diskuze položili otázku na poměr cena a výkon. Respektive, na podobné akce nechodí davy lidí, což pak někdy způsobí rozpaky mezi organizátory, interprety, provozovateli klubu i samotnými návštěvníky akce. Nechci aby se z toho stal nákladný předvánoční večírek Pirátů.
Ale na druhou stranu se mi myšlenka Vyosení moc líbí a rád tyto akce podporuji. Navíc jsem rád za každého dalšího organizátora takovýchto akcí u nás v regionu. Rád bych, abyste měli na paměti samotnou myšlenku Vyosení a dle toho akci i propagovali. V souvislosti s tím nechápu tvou zmínku o mediálním riziku. Proč by se to OSA nemělo líbit? Je nutné dodržet určité postupy a hlavně mít jasno v tom, že vystupující interpreti hrají autorskou hudbu a OSA tak nemá nárok na jakýkoliv poplatek.
Poslední poznámku mám k PMS. Dane, my nejsme nijak paralyzováni, k tomu jsi došel jak? Ovšem redmine nejsme zvyklí používat a tak jsem to tu zachytil jen já. Prodiskutujeme to a zahlasujeme na fóru. Sem pak hodím odkaz a výsledek.

Aktualizováno uživatelem Martin Rédr před více než 4 roky(ů)

Přimlouvám se za to, aby celá akce Vyosení v Bohumíně byla proplacena PKS (např. z kapitoly Krajské projekty, ale může být i z Rezervy předsednictva či případně Mediální prezentace). Nemá smysl to dělit na financování z několika kapitol jednoho rozpočtu. Pokud se pletu, vyveďte mě z omylu. Protože pokud nedáme za PMS Karvinsko žádnou poměrnou část a tuto částku ušetříme, zůstane v krajském rozpočtu pro další období (pakliže ji na Karvinsku neutratíme jinak).

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před více než 4 roky(ů)

Můj limit vychází z"optimálního pokrácení " navrženého rozpočtu akce - což je opravdu balík. Proč nechci čerpat finance z rozpočtu MO - bude CF, bude - mělo by být(hrozná věta) představení kandidátů do senátu, lídra do kraje....
Z rezervy předsednictva - počítám, že se náklady na CF navýší min. o 100 tk .....

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před více než 4 roky(ů)

nějak se v té minimální částce začínám ztracet, původně bylo 30k, teď je pod seznamem v uvodu 39k a zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/msk-zadosti-o-schvaleni-zameru/activity?from=2019-11-06
je cca 41k. Za mě pokud to bude okolo 30K tak je to cajk 50K mi přijde už přemrštěné. A ještě mi nebylo zodpovězeno na co jsou ty cestovní náklady když jsem původně myslel, že je to pro kapely, jenže jak se nakonec ukázalo tak pro kapely jsou honoráře, což když už je tak, tak by to mělo být potom v tom honoráři započteno případně v závorce uvedeno kolik je třeba cesťák.

Aktualizováno uživatelem Martin Rédr před více než 4 roky(ů)

Radek Simkanic napsal:

nějak se v té minimální částce začínám ztracet, původně bylo 30k, teď je pod seznamem v uvodu 39k a zde:
https://redmine.pirati.cz/projects/msk-zadosti-o-schvaleni-zameru/activity?from=2019-11-06
je cca 41k. Za mě pokud to bude okolo 30K tak je to cajk 50K mi přijde už přemrštěné. A ještě mi nebylo zodpovězeno na co jsou ty cestovní náklady když jsem původně myslel, že je to pro kapely, jenže jak se nakonec ukázalo tak pro kapely jsou honoráře, což když už je tak, tak by to mělo být potom v tom honoráři započteno případně v závorce uvedeno kolik je třeba cesťák.

Jak tomu rozumím já: ten rozpočet je určitý návrh, který organizátoři musí pak přizpůsobit schváleným financím, případně hledat zdroje ještě jinde. Co se týká honoráře a cestovného - jsou to dvě různé položky, kdy si např. kapela z Prahy může říct jak o cesťák, tak i o honorář. Někdy hrajou kapely jen za cesťák, někdy nechtějí vůbec nic, jindy jsou ty náklady úplně jinde (např. u nějakých známějších souborů). Já ty kapely bohužel neznám, pohybuji se v jiné subkultuře, ale rozumím všem těm nákladům. Možnost úspor bych viděl třeba v online propagaci, či v množství plakátů, ale chápu, že propagaci akce nechce nikdo podcenit. Doufám, že organizátoři vědí, co dělají...

Vyjádření PMS Karvinsko, včetně hlasování je na fóru. Můžeme schválit max. 12 tis. Kč na bohumínské Vyosení: https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?f=510&t=49557

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před více než 4 roky(ů)

Žádám ještě naposledy PKS o navýšení záměru z Jirkových 25k aspoň na 31k. Dodávám, že se jedná o záměr, tedy budget, ze kterého lze čerpat, ne, který se vyčerpá. Tj. např. propagace může skákat různě podle nastavených algoritmů, stejně tak výdaje na benzín, občerstvení apod. jsou schválně nastropované, aby bylo raději více a pak se ušetřilo, než méně a doplácelo z vlastních kapes.

Btw rozpočet krajského MO na CF je k čemu? Už tak tam bude horda členů a novinářů. To chcete dělat propagaci pro veřejnost, nebo jak? A hlavně máme v rozpočtu kopu nevyčerpaných záměrů. Pojďme to prosím rozseknout nejpozději do pondělního večera.

Aktualizováno uživatelem Pavel Kořízek před více než 4 roky(ů)

Návrh: Škrtněme z rozpočtu "SUMA - 40 800 Kč" https://redmine.pirati.cz/issues/23944#note-18 položku "online propagace - 5 000 Kč", kterou zajistí krajský MO. Dostaneme se na sumu 35800,-, Karvinsko schválilo 12000,- podporu, tak jsme na 23800,-. Takže jsme na sumě, která je akceptovatelná většinou v PKS tj. 25000,- .

Aktualizováno uživatelem Zuzana Klusová před více než 4 roky(ů)

Hlasuji pro poslední návrh Pavla Kořízka.

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před více než 4 roky(ů)

Můj návrh je neměnný a 25.000,- kč z rozpočtu MSK dostatečný. Takže pro výši 25 tk z rozpočtu kraje MSK - souhlas.

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před asi 4 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 90
  • Stav změněn z Nový na Čeká se na podatele

https://piroplaceni.pirati.cz/zamer/1184/

Prosím Daniela o shodnocení akce. Děkuji.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před asi 4 roky(ů)

Zhodnocení: Akce proběhla řekl bych náramně. Po organizační stránce vše klaplo, scéna nebyla jen důstojná, ale vyloženě stylově nadesignovaná. Kapely si získaly přízeň publika velice rychle. Přišla hromada Bohumíňáků, Pirátů jen poskrovnu (z PKS jenom Radek Simkanič, z PMS nikdo). Ale plácat se tady po zádech nechci. Chci se rozepsat o věcech, které podle mě nešly tak dobře a které je opravdu třeba poštelovat. Indikátory jsem nahodil už v době sepisování návrhu (viz popis výše) a od toho se chci odrazit. Pro mě nejzásadnější problém byla naprostá absence ex post medializace. Z naší strany proběhlo vše dle plánu (udělali jsem fb reklamu, cílili ji, vyrobili si zadarmo grafiku a videopozvánky, rozeslali newsletter, roznášeli letáky, vylepili plakáty - vše rozdávali i na schůzi v rámci dobrovolné pomoci apod.), ale krajský MO se nezapojil nijak a to mě velmi mrzí. Akce stále dost peněz, probíhala v kontextu občasného mediálního hejtu na OSA a měla příležitost oslovit i lokální média, takže v budoucnosti by třeba těch lidí přišlo více a celkově by se o nás prostě více vědělo a tak. Nevznikla tisková zpráva, na místě nebyl foto ani video report (nemáme na to kapacity ani techniku) - o tom, že nikdo z MO nedojede jsem se dozvěděl až na místě. Jsem si přitom naprosto jistý tím, že jsme to zmiňovali i v týdenním plánu medializovatelných aktivit. Proč to říkám - je to fakt třeba pohlídat, aby se tyto věci děly, prosím. Atribut "Předpokládané medializované výsledky a výstupy" šel tedy úplně do kopru. Co se týče financí, v dobrovolném vstupném jsme vybrali asi 5 tisíc, takže nakonec i vyplacená částka byla nižší než v návrhu. To je pozitivní. Rovněž se trochu naplnily předpokládaná rizika, protože nám OSA poslala účtenku, ale to už jsem ve spolupráci s právním týmem rozbil.
Shrnutí: 8/10 - do příště bych zlepšil ex post propagaci a asi by se mohlo účastnit více Pirátů, když je to oznámeno hodně dlouho dopředu a navíc je to o víkendu (zúčastněným kamarádům Pirátům z Ostravska a Karvinska děkuju, byla to párty). U nás v Bohumíně navrhli příznivci udělat z toho podzimní tradici + se nám podařilo naverbovat nováčky k zapojení se k Pirátům.

Aktualizováno uživatelem Rosťa Řeha před asi 4 roky(ů)

Mate nejak zmapovano, kolik bylo divaku? Nejak to v tom hodnoceni nevidim, diky.

Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před asi 4 roky(ů)

Rostislav Řeha napsal:

Mate nejak zmapovano, kolik bylo divaku? Nejak to v tom hodnoceni nevidim, diky.

Díky za doplnění: nevydávali jsme vstupenky, takže můžeme jen hádat. V největším počtu na parketu a u stolů nás tam bylo tak 100-120, přičemž za celý večer se tam mohlo otočit do 300 lidí. Spousta lidí nečekalo kvůli spoji domů na finále, stejně tak mnoho lidí přišlo až po Adanovi.

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před více než 3 roky(ů)

  • Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF