Projekt

Obecné

Profil

Úkol #2305

uzavřený

Programový cíl #100: Transparentní hospodaření města

Manuál výběrových řízení v IT

Přidáno uživatelem Jakub Michálek před asi 9 roky(ů). Aktualizováno před téměř 6 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Cílová verze:
Začátek:
05.10.2015
Uzavřít do:
01.10.2016
% Hotovo:

30%

Odhadovaná doba:
Spisová značka:
Pořadí:
Typ práce:
Organizační struktura:
Smlouva:

Popis

Výběrová řízení jsou středobodem řešení odbornější činnosti. Je téměř nemožné a i zbytečné zaplatit specialisty na pokročilé technologie (DB, virtualizace, architektura). Proto je třeba umět operovat s výběrovými řízeními (137/2006 Sb.). Ty mají množství podob (podlimitní vs nadlimitní, otevřené vs bez uveřejnění etc.), pravidel (termíny, výběrová komise) a praktických problémů (jak vytvořit zadání). Proto tato problematika vůbec není jednoduchá. Zvláště, když se spojí s pro uředníky nepříliš intuitivní, oblastí ICT.

Z výšše uvedených důvodů jsme se rozhodli sepsat naše poznatky a připomínky.

Vycházet budeme převážně z:

  • odstrašující zkušenosti z magistrátu:
    • Opencard
    • ISKŘ
    • IS Granty
    • Ginis
  • magistrátní zakázky na IdM
  • magistrátní zakázka na webový portál
  • analýza outsourcingu na P10
  • poznatky z Otevřených měst

Související úkoly 1 (0 otevřených1 uzavřený)

související s zastupitelstvo hl. m. Prahy - Úkol #1683: Identity management (IdM) magistrátu PrahyOdmítnutýOndřej Kallasch02.07.201531.08.2016

Akce

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 9 roky(ů)

  • Uzavřít do nastaven na 01.10.2016
  • Popis aktualizován (rozdíl)

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před téměř 9 roky(ů)

  • související s Úkol #1683: Identity management (IdM) magistrátu Prahy přidán

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)

Spolupracuji na specifikaci IdM, kde se stálo mnoho věcí učím. Jakmile bude dokončeno, budu mít nové zkušenosti a lépe odhadnu, co je třeba.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 8 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Zasláno novému řediteli INF

vzhledem k tomu, že se nyní neschází komise pro ICT, dovolte mi přivítat Vás tímto ve Vaší nové funkci a popřát Vám mnoho úspěchů a zároveň zaslat první podnět. Velmi bych uvítal a myslím že vzhledem k náročnosti řízení odboru informatiky by to bylo žádoucí, abyste inicioval přípravu stručného a praktického manuálu výběrových řízení v IT - tj. kdy soutěžit HW - např. střídání dodavatelů v minitenderech jako nyní na Mepnetu - a SW - kdy udělat JŘBÚ - jak zajistit splnění zákonných podmínek pro jeho konání, jaké podmínky si vymínit ve výběrku (počítat předem s přechodovou dobou a exit strategií, spočítat TOC, požadavky na interoperabilitu, open source komponenty atd.), jak soutěžit maintanance a jak pořízení, požadavek zdrojových kódů u programů na objednávku apod. Zároveň zasílám tuto komunikaci na vědomí paní ředitelce pro její informaci, jak žádala.

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 30

Velmi zajímavou pozitivní zkušeností je sada soutěží pro web Prahy 7 (#1380).

Dále se projekt pokusím protlačit do Otevřených měst na schůzi 9. 8.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 8 roky(ů)

Ondra sepíše zkušenosti z Prahy 7 do materiálu, který následně pošle RHMP a odboru informatiky. Výhledově to bude do konce roku.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před téměř 8 roky(ů)

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 7 roky(ů)

  • Přiřazeno změněn z Ondřej Profant na Ondřej Kallasch

Aktualizováno uživatelem Ondřej Kallasch před téměř 7 roky(ů)

V jaké jsme fázi? Je Materiál hotový nebo je potřeba provést ještě úpravy? Pokud je hotový byl už odeslán dál?

Aktualizováno uživatelem Ondřej Kallasch před více než 6 roky(ů)

  • Přiřazeno změněn z Ondřej Kallasch na Ondřej Profant

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před téměř 6 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF