Úkol #20956
uzavřenýProgramový cíl #18780: Společně otevřeme město
Dlouhodobý úkol #18792: Chytré město
Úřední deska pro lidi
0%
Popis
V současné době je možné se nechat informovat emailem o novinkách na úřední desce a dalších věcech. Často to vypadá tak, že je tam spousta položek typu Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie, které musím rozkliknout všechny až do PDF abych tam našel scan seznamu ulic a čísel, kde bude výpadek. Přitom hlavní, co mě zajímá, je, jestli to náhodou nebude taky u mě doma.
Pomohlo by, kdyby se podstatné informace pro vyhodnocení, jestli mě dokument zajímá, vyskytovaly už v titulku (někdy to tak je, ale často ne). Dále by bylo hezké, dát možnost lidem zadat ulici/adresu, která je zajímá a posílat jim zvýrazněně záznamy, které se týkají jejich okolí.
Aktualizováno uživatelem Lukáš Mareš před více než 5 roky(ů)
- Typ práce nastaven na Komunikace online
David Kříž (vedoucí odboru ICT MMČB)
Dobrý den pane Mareši,
řešení je možná jednodušší nežli by se na první pohled mohlo zdát. Do
aktualit přebíráme titulek článku. Pokud si rozkliknete zmíněná
výběrová řízení, zjistíte, že se všechna jmenují stejně a to "Výběrové
řízení". Pokud bude člověk, který tyto věci na web publikuje,
pojmenovávat výběrová řízení méně univerzálně, bude vše jak má být.
Jedná se však ve všech těchto zmíněných případech o výběrová řízení
jiných institucí vyvěšená na naší úřední desce, takže nevím úplně
přesně kdo do tohoto procesu vstupuje na naší straně a zda má možnost
do textů zasáhnout. V řadě případů je mluvící název použit – viz
obrázek."
Honzo Hošku, můžeš prosím u každého problematického zápisu kontaktovat příslušného úředníka a požádat ho, aby pojmenovával své dokumenty méně univerzálně, více specificky?
A jakmile se Ti vrátí odpověď, tak prosím aktualizuj úkol. Díky.
Aktualizováno uživatelem Luboš Kudláček před téměř 2 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na Dokončen
Uzavřeno dle dohody se zastupitelským klubem a usnesení předsednictva MS - https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?t=63259