Projekt

Obecné

Profil

Podání #20515

uzavřený

Vytvoření podrobné dokumetace ke všem systémům a držet ji aktualizovanou

Přidáno uživatelem Jan Prokop před téměř 5 roky(ů). Aktualizováno před více než 4 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Kategorie:
-
Začátek:
10.05.2019
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Ahoj, úkol k zamyšlení, protože realizace zabere dost času.
Nestálo by za to vytvořit podrobnou dokumentaci našich systémů a hlavně ji držet aktualizovanou?
Myslím podrobnou na úrovni předávací dokumentace (samozřejmě bez hesel a systémových účtů)
Hlavní výhoda je jasná, když někdo z hlavních adminů vypadne, bude snadno zastupitelný, navíc se kolem nás motá celkem dost IT specialistů, kteří by byli ochotný pomoci, zvlášť kdyby měli obraz celého informačního systému. Ideální by byla wiki, tam je teď akorát https://wiki.pirati.cz/to/infrastruktura to ale není, vzhledem k tomu, že tam není mrak, rocket a možná další věci, aktuální.
Děkuji

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před téměř 5 roky(ů)

je to akce planovana na toto leto. aktualne probiha migrace a nasazeni novych systemu a hodne se to meni.

Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před téměř 5 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Jak píše Andrej, dokumentaci se chystáme provést v nejbližší době, až se ustálí nějaký rozumný stav.

Pokud víš o někom, kdo by chtěl s IT pomáhat, dej vědět. Brzy budeme rovněž zveřejňovat projektový plán, podle kterého se budou implementovat jednotlivé aplikace :-)

Aktualizováno uživatelem Jan Prokop před téměř 5 roky(ů)

Děkuji za odpověď, to je rozumné řešení, mě hlavně zajímalo, jestli se s tím v nějaké dohledné době počítá. Kdyžtak ticket se může uzavřít.
Klidně se můžu nabídnout sám, ale profesně dělám v ms prostředí (AD, Exchange, teď nově Sharepoint) tak nevím, jestli by moje znalosti k něčemu byly. Vzhledem k tomu, že jsem 8 let outsourcoval SB firmy, tak jediný, co mě napadá, mám celkem dost zkušeností z technickou podporou 1. a 2. úrovně, takže mám celkem dobrý obraz o pohledu ze strany uživatele.

Aktualizováno uživatelem Andrej Ramašeuski před téměř 5 roky(ů)

Jan Prokop napsal:

Děkuji za odpověď, to je rozumné řešení, mě hlavně zajímalo, jestli se s tím v nějaké dohledné době počítá. Kdyžtak ticket se může uzavřít.
Klidně se můžu nabídnout sám, ale profesně dělám v ms prostředí (AD, Exchange, teď nově Sharepoint) tak nevím, jestli by moje znalosti k něčemu byly. Vzhledem k tomu, že jsem 8 let outsourcoval SB firmy, tak jediný, co mě napadá, mám celkem dost zkušeností z technickou podporou 1. a 2. úrovně, takže mám celkem dobrý obraz o pohledu ze strany uživatele.

a co tak nejake zkusenosti s dokumentovanim projektu?

Aktualizováno uživatelem Jan Prokop před téměř 5 roky(ů)

Andrej Ramašeuski napsal:

a co tak nejake zkusenosti s dokumentovanim projektu?
takhle velkého ne, před tím jsem měl pod palcem menší firmy cca do 50 uživatelů, u každé jsem vedl separátní dokumentaci.

Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před více než 4 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Bude realizováno ve spolupráci s druhým adminem, který to bude mít v popisu práce.

Také k dispozici: Atom PDF