Programový cíl #20129
otevřenýZdigitalizujeme úřední procesy
80%
Popis
Zdigitalizujeme úřední procesy a odlehčíme tím občanům i úředníkům, zavedeme možnost objednávání se online.
Dílčí úkoly 1 (0 otevřených — 1 uzavřený)
Aktualizováno uživatelem Michal Macek před více než 4 roky(ů)
- Cílová verze nastaven na Moderní město
Aktualizováno uživatelem Michal Macek před více než 4 roky(ů)
- Přiřazeno nastaven na Jan Adamec
Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před více než 4 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
Probíhá digitalizace přípravy a podpisu usnesení Rady městské části.
Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před více než 4 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 10 na 20
Dále se postupně zavádí Redmine jako nástroj pro projektové řízení a sledování úkolů (aktivity strategického plánu, projektové oddělení)
Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před asi 4 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 20 na 50
Zavedeno podepisování usnesení rady a zastupitelstva pomocí elektronických podpisů starosty a místostarosty, čímž odpadá obrovské množství papírových kopií, které se různě rozesílaly a fyzicky archivovaly. Taktéž se elektronicky podávají předklady na jednání rady a zastupitelstva, takže není třeba je archivovat papírově.
Dále se pracuje na aktualizaci směrnice Podpisový řád, kde se zrovnoprávní elektronický a fyzický podpis a připraví vše na zavedení elektronické podpisové knihy i pro další písemnosti na přadě.
Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před téměř 4 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 50 na 60
Zavedlo se elektronické podepisování a archivování pověření pro příkazce operace a správce rozpočtu. Zjednodušeně, jsou to dokumenty opravňující vybrané zaměstnance s nakládáním s financemi v přiděleném rozpočtu odboru. Původně se vyhotovovalo a starostou podepisovalo papírově (pověření se ale často někde založilo a pak nešlo po letech dohledat při finanční kontrole). Nyní jsou všechna ve spisovce.
Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před asi 3 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 60 na 70
Zavedeno online objednávání se úřad, agendy evidence obyvatel, osobní doklady, ověřování listin.
Viz https://www.praha12.cz/praha%2D12%2Dma%2Ddalsi%2Dnovinku%2Dpro%2Dpohodli%2Dobcanu%2Dpri%2Dvyrizovani%2Dpotrebnych%2Ddokumentu/d-86629
Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před asi 3 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 70 na 80
Začal proces pro zavedení elektronické podpisové knihy (EPK do GINISu), která nahradí podepisování na papíře, umožní lepší finanční kontrolu, blokování částek v rozpočtu.