Projekt

Obecné

Profil

Programový cíl #20129

otevřený

Zdigitalizujeme úřední procesy

Přidáno uživatelem Michal Macek před více než 5 roky(ů). Aktualizováno před asi 3 roky(ů).

Stav:
V řešení (diskutuje se)
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Cílová verze:
Začátek:
01.01.2019
Uzavřít do:
% Hotovo:

80%

Odhadovaná doba:
(Celkem: 0.00hod)

Popis

Zdigitalizujeme úřední procesy a odlehčíme tím občanům i úředníkům, zavedeme možnost objednávání se online.


Dílčí úkoly 1 (0 otevřených1 uzavřený)

Střednědobý cíl #20438: Střednědobý cíl: Zavést efektivní a srozumitelný průběh jednání zastupitelstvaOdmítnutý01.01.201931.12.2021

Akce

Aktualizováno uživatelem Michal Macek před více než 4 roky(ů)

  • Cílová verze nastaven na Moderní město

Aktualizováno uživatelem Michal Macek před více než 4 roky(ů)

  • Přiřazeno nastaven na Jan Adamec

Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před více než 4 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Probíhá digitalizace přípravy a podpisu usnesení Rady městské části.

Aktualizováno uživatelem Michal Macek před více než 4 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 10

Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před více než 4 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 10 na 20

Dále se postupně zavádí Redmine jako nástroj pro projektové řízení a sledování úkolů (aktivity strategického plánu, projektové oddělení)

Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před asi 4 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 20 na 50

Zavedeno podepisování usnesení rady a zastupitelstva pomocí elektronických podpisů starosty a místostarosty, čímž odpadá obrovské množství papírových kopií, které se různě rozesílaly a fyzicky archivovaly. Taktéž se elektronicky podávají předklady na jednání rady a zastupitelstva, takže není třeba je archivovat papírově.

Dále se pracuje na aktualizaci směrnice Podpisový řád, kde se zrovnoprávní elektronický a fyzický podpis a připraví vše na zavedení elektronické podpisové knihy i pro další písemnosti na přadě.

Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před téměř 4 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 50 na 60

Zavedlo se elektronické podepisování a archivování pověření pro příkazce operace a správce rozpočtu. Zjednodušeně, jsou to dokumenty opravňující vybrané zaměstnance s nakládáním s financemi v přiděleném rozpočtu odboru. Původně se vyhotovovalo a starostou podepisovalo papírově (pověření se ale často někde založilo a pak nešlo po letech dohledat při finanční kontrole). Nyní jsou všechna ve spisovce.

Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před asi 3 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 60 na 70

Zavedeno online objednávání se úřad, agendy evidence obyvatel, osobní doklady, ověřování listin.
Viz https://www.praha12.cz/praha%2D12%2Dma%2Ddalsi%2Dnovinku%2Dpro%2Dpohodli%2Dobcanu%2Dpri%2Dvyrizovani%2Dpotrebnych%2Ddokumentu/d-86629

Aktualizováno uživatelem Jan Adamec před asi 3 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 70 na 80

Začal proces pro zavedení elektronické podpisové knihy (EPK do GINISu), která nahradí podepisování na papíře, umožní lepší finanční kontrolu, blokování částek v rozpočtu.

Také k dispozici: Atom PDF