Podání #18288
uzavřenýNesynchronizované loginy k Redminu
100%
Popis
Milý technický odbore,
Jde mi o to, že náš nový tajemník v zastupitelském klubu Pirátů (David Klempíř - david.klempir) si zřídil pirátskou identitu, nicméně došlo nejspíše k chybě v synchronizaci dat na Redmine. Pokud se s ní chce přihlásit, je přesměrován na formulář s chybovou hláškou "e-mail je již použito" a pokud data zadá, nemůže se dostat dál přesně z tohoto důvodu.
Můžete to prosím někdo v krátké době upravit? Děje se tak dle mého soudu z toho důvodu, že v tom formuláři chybí hodnota, která by se měla změnit, nebo se něco zaseklo při té synchronizaci. Resp. místo login formuláře je odesílán na registrační a nemůže se zaregistrovat podruhé.
Díky moc!
Aktualizováno uživatelem Martin Rejman (admin) před asi 5 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 0 na 100
- Přiřazeno nastaven na Martin Rejman
- Stav změněn z Nový na Čeká se na podatele
Ahoj,
bylo to tím, že měl duplicitní účet - krvesaj. Ten jsem zrušil, teď se může do Redmine přihlásit již Pirátskou identitou david.klempir.
Zdraví
Martin
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 5 roky(ů)
Prosím ještě o administrátorské schválení účtu (Váš účet byl vytvořen, čeká se na schválení administrátorem). Dík moc!
Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před asi 5 roky(ů)
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen