Projekt

Obecné

Profil

Podání #17722

uzavřený

2019/2-12 MSK záměr - FB propagace - PKS MSK

Přidáno uživatelem Jakub Dedek před asi 5 roky(ů). Aktualizováno před asi 4 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Začátek:
08.02.2019
Uzavřít do:
13.02.2019
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:

Popis

Prosím o schválení záměru jak byl prezentován při schválení rozpočtu. (https://docs.google.com/spreadsheets/d/12XQ6LF-5Ezc8MOI001JO1h-Lq1qjqnSFMBLRP_ke-r4/edit?usp=sharing)

Záměr je na 50 tisíc a čerpá z mediálního týmu.

Rozdělení nákladů je odhadově zde: (vyplývá z vlastní zkušenosti toho, jak fungují sociální sítě)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CWcoxrXRdIRvpDCKZFAnpzWrqJmeACjwvVtKvoOmm2c/edit#gid=0

Vhodná kombinace reklamy by měla zajistit aby se nosná informace dostala mezi naše příznivce a fanoušky. Reklama by byla navedena na jednu kartu. Jsou možnosti, buď to navést na mou, nebo vytvořit krajskou. Lepší by bylo zřídit krajskou.

Nebo taky jsem se bavil s Václavem Žídkem, že by se mohli převést prostředky dopředu na 1. pirátskou, ale to by si musel nechat posvětit.

Nutné řešit co nejdříve.

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před asi 5 roky(ů)

Tak nejlepší bude varianta s krajskou kartou, přes 1. pirátskou by to bylo náročné a bez výhod.

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před asi 5 roky(ů)

odhad rozdělení nákladu mi nelze otevřít, poslal jsem žádost pro přístup.

Aktualizováno uživatelem Zuzana Klusová před asi 5 roky(ů)

Já jsem to s Kubou probírala a souhlasím.

Aktualizováno uživatelem Radek Simkanic před asi 5 roky(ů)

Souhlas

Aktualizováno uživatelem Pavel Kořízek před asi 5 roky(ů)

souhlas

Aktualizováno uživatelem Jiří Demel před asi 5 roky(ů)

souhlas

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před téměř 5 roky(ů)

  • Priorita změněn z Vysoká na Normální
  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Aktualizováno uživatelem Jakub Dedek před asi 4 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 100
  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Vyčerpáno cca 31 tisíc v rámci roku 2019. Potenciál nebyl využitý na 100%, ale díky tomu se podpořila Orlová, Ostrava, FM, Opava, Třinec, Bohumín.
Co se týká MSK, tak původní schéma reklam přestalo fungovat, protože FB změnil alforitmy. Proto bude třeba najít novou strategii propagace.
Růst na MSK za rok 2019 byl z 2872 na 4456 (tedy o 1600). Původní očekáváný záměr byl cca 5 tisíc, ale jak říkám, změna algoritmů.
Ostrava nárůst z 831 na 1318, tedy 500 fanoušků.
FM: z 672 na 863

Také k dispozici: Atom PDF