Projekt

Obecné

Profil

Podání #16748

uzavřený

Návrh rozpočtu kampaně pro eurovolby 2019

Přidáno uživatelem martina kavanova před téměř 6 roky(ů). Aktualizováno před téměř 6 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Okamžitá
Přiřazeno:
Začátek:
15.01.2019
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:

Popis

Ahoj,

Přikládám návrh rozdělení přiděleného volebního rozpočtu ve výši 3 250 000 Kč. Prosím o schválení, případně připomínky.

Děkuju,

Martina Kavanová
volební manažerka


Soubory

Eurovolby – návrh rozpočtu.docx (67.9 KB) Eurovolby – návrh rozpočtu.docx martina kavanova, 15.01.2019 18:32
Eurovolby – návrh rozpočtu.docx (69.2 KB) Eurovolby – návrh rozpočtu.docx aktualizovaná verze martina kavanova, 17.01.2019 15:44

Související úkoly 2 (0 otevřených2 uzavřených)

související s Volební výbor - Podání #16634: Návrh rozpočtu kampaně pro eurovolby 2019Dokončen14.01.2019

Akce
související s Republikové předsednictvo - Podání #17362: Návrh rozpočtu kampaně pro eurovolby 2019Dokončen02.02.2019

Akce

Aktualizováno uživatelem Lukáš Blažej před téměř 6 roky(ů)

Ahoj, díky za předložení. Uvítal bych podrobnější zdůvodnění rozdělení prostředků na jednotlivé položky. Část vychází ze strategie, která bude zveřejněna na CF, ale ani z té není úplně zřejmé, proč jde na kontaktní kampaň zrovna 600 000 Kč, na online 1 190 000 Kč a na outdoor 0 Kč. Tím v žádném případě neříkám, že by to tak nemělo být, jen bych rád znal úvahy a data vedoucí k výslednému návrhu - ideálně ve formě, kterou lze uvést veřejně.

Aktualizováno uživatelem martina kavanova před téměř 6 roky(ů)

Ahoj,

vysvětlím, ale ráda bych zítra nahrála aktualizovanou verzi rozpočtu a požádala o schválení té. Nahraju a dovysvětlím hned po schválení volebním výborem. Prosím tedy, abyste krátce počkali se schvalováním.

Stručně zatím: především položky Online, Outdoor a Akce (a Kontaktní) počítají s výrazným navýšením z fundraisingu, takže obsahují jen část toho, kolik bychom chtěli ideálně utratit. Každopádně představují minimum, se kterým dokážeme pracovat. Předpokládané výdaje za online reklamu jsou nejvyšší, protože na internetu dokážeme nejlépe komunikovat a nejefektivněji zasáhnout cílové voliče. Co se týče outdooru, bude i na krajích, za kolik a jak chtějí outdoorovou reklamu u sebe v kraji podpořit ze svých rozpočtů.

Aktualizováno uživatelem martina kavanova před téměř 6 roky(ů)

Nahrávám aktualizovanou verzi rozpočtu a prosim o schválení. Náklady započítané do předpokládaných výdajů jsou minimální částky, se kterými (s pomocí z krajů) dokážeme vyjít. Budou se doplňovat z příjmů získaných na darech. "Maximální výši záměrů" navrhuji proto, že dopředu nemůžeme 100% vědět, kde bude během kampaně potřeba přidat a kde ubrat. Díky manévrovacímu prostoru se zjednoduší proces schvalování výdajů.

Děkuju,

za volební výbor – Martina

Aktualizováno uživatelem Vojtěch Pikal před téměř 6 roky(ů)

  • související s Podání #16634: Návrh rozpočtu kampaně pro eurovolby 2019 přidán

Aktualizováno uživatelem Petr Tkadlec před téměř 6 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
  • Přiřazeno nastaven na Petra Smutná
  • Priorita změněn z Normální na Okamžitá

Volební výbor to schválil https://redmine.pirati.cz/issues/16634

Aktualizováno uživatelem Petra Smutná před téměř 6 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 30

Aktualizováno uživatelem Petra Smutná před téměř 6 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen
  • % Hotovo změněn z 30 na 100

Návrh usnesení byl přijat zde: https://forum.pirati.cz/viewtopic.php?f=578&t=45805
Oznámení Republikovému výboru podáno zde: https://redmine.pirati.cz/issues/17362

Aktualizováno uživatelem Vojtěch Pikal před téměř 6 roky(ů)

  • související s Podání #17362: Návrh rozpočtu kampaně pro eurovolby 2019 přidán

Také k dispozici: Atom PDF