Projekt

Obecné

Profil

Úkol #14920

uzavřený

reklamní plochy pro Eurovolby

Přidáno uživatelem Jana Koláříková před více než 5 roky(ů). Aktualizováno před téměř 5 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
08.10.2018
Uzavřít do:
17.10.2018
% Hotovo:

50%

Odhadovaná doba:
Typ práce:
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:

Popis

je potřeba poptat a zamluvit reklamní plochy pro Eurovolby.
Zatím není rozpočet, takže nemůžeme platit, ale mělo by jít zamluvit a zaplatit později.
Prosím poptejte reklamní plochy v krajských a okresních městech (+ dalších trochu větších městech)v nějaké rozumné míře a zamluvte je. Ideálně do středy příštího týdne (budeme řešit na mumble). Upřesňující dotazy směřujte na M.Gregorovou.


Soubory

Chrudim.pdf (540 KB) Chrudim.pdf Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:07
Usti_Nad_Orlici.pdf (443 KB) Usti_Nad_Orlici.pdf Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:07
Pardubice_levne_BB.pdf (685 KB) Pardubice_levne_BB.pdf Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:08
Ceska_Trebova.pdf (642 KB) Ceska_Trebova.pdf Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:09

Aktualizováno uživatelem Pavel Štěpánek před více než 5 roky(ů)

Můžu znát podrobnější instrukce? Kolik ploch? Je nějaký rozpočet? Jenom krajská a okresní města, nebo všechna významná města v kraji?

Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před více než 5 roky(ů)

Všechna významná města v kraji :) Jinak počet neupřesním, asi to sami dokážete odhadnout dle např. voleb do PS. Rozpočet zatím není, takže jde o předběžné zabookování místa. Víc ti asi řekne Markéta Gregorová.

Aktualizováno uživatelem Helena Vondráková před více než 5 roky(ů)

LiK: Výlep byl poptán. Dnes jsem obdržela odpověď ve smyslu tom, že pro výlep plakátů v příštím roce budou platit jiné ceníkové ceny, tudíž objednávku je možné přijmout až po změně ceníku, a to na začátku příštího roku.

Aktualizováno uživatelem Lucie Trčková před více než 5 roky(ů)

KvK - poptáno, max během zítřka budu mít předběžnou objednávku vybraných ploch na celý kraj.

Aktualizováno uživatelem Marcela Šroubková před více než 5 roky(ů)

Pha - osloveno JCD, se kterými dlouhodobě spolupracujeme, s žádostí o vypracování nabídky reklamních ploch pro tyto účely. Nabídku následně budeme konfrontovat s možnsotmi rozpočtu a představami volebního manažera.

Aktualizováno uživatelem Líba Věříšová před více než 5 roky(ů)

KhK poptáno 6 ploch, ceny budu mít příští týden.
rezervace je ale na max. 10 dní, musela by se zaplatit záloha, potom by nám to závazně zarezervovali do dubna. Jak se k tomu postavíme?

Aktualizováno uživatelem Miroslav Mašek před více než 5 roky(ů)

PlK - poptáno, je v řešení

Aktualizováno uživatelem Yveta Martinková před více než 5 roky(ů)

ZlK poptáváme, ale kraj to chce vše pořešit na krajské schůzi 24.10.2018

Aktualizováno uživatelem Kateřina Hůlková před více než 5 roky(ů)

Za JčK poptáno JCDecaux a Eurobillboard. Budeme upřesňovat, až bude známý rozpočet a vůbec představa o tom, jak má kampaň vypadat.

Aktualizováno uživatelem Miloš Zmeškal před více než 5 roky(ů)

Olomouc poptána.

Aktualizováno uživatelem Adam Komenda před více než 5 roky(ů)

Poptávku reklamních ploch řešíme, bude to projednáno také na krajské schůzi tuto neděli.

Aktualizováno uživatelem Pavel Štěpánek před více než 5 roky(ů)

Mám několik variant nabídek od společnosti Barth Media, což je asi dominantní reklamní firma v kraji. Teď potřebuji, aby se někdo vyjádřil k tomu, jaké varianty mám zvolit a zamluvit. To je předpokládám věc MO, případně ZO nebo volebního štábu. Do středy příštího týdne bych rád znal odpověď.
(Top varianta pro Pce nešla nahrát kvůli své velikosti, proto dávám na drive: https://drive.google.com/file/d/173955dJdOBLSESBJW8BzjDM-fAzyyY3t/view?usp=sharing )

Aktualizováno uživatelem Michal Jokes před více než 5 roky(ů)

Dávám k dobru pár tipů od Martina Dušky, který dělal outdoor v Praze v poslední době - důležitý je zejména tip, že si má člověk ty plochy vybírat osobně a nespoléhat se na to co mu firma předvybere.

"Jednotná grafika. BB mají dobrý zásah u hlavních silnic v krajích, zde už by měli mít krajské sdružení vytipované plochy z 2017. Méně grafického obsahu je více. Plochy ve městech zabírat u obchodních center a veřejných prostranstvích. Venkovní plochy slouží jako "support" pro kontaktní kampaň a noviny. Strany které berou outdoor jako hlavní část kampaně nemají tak vysoké zisky vůči investovaným prostředkům (postmoderní kampaně).

Plochy zabírat u čistých, příjemných míst. BB u hromady odpadků je vizitka ČSSD. Plochy vždy zabírat osobně, nikoliv od pronajímatele pokud s ním nemáme kvalitní vztahy. Lepší věnovat několik hodin sestavovaní vlastního seznamu než se pak divit jakou plochu člověk dostane.

Cíl: Piráti kandidují do Evropy s jednou message/pocit."

Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před asi 5 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 50
  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před asi 5 roky(ů)

Za všechny kraje přidávám tabulku, kterou vyplňujeme pro volební manažerku ohledně outdoor reklam.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DTEBeJe4KaOUik8I8Qy1zkyP7-wkq_MdKmeEwMvQDrg/edit#gid=0

Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před téměř 5 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF