Akce
Úkol #1253
uzavřenýMarketingová strategie
Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Cílová verze:
Začátek:
14.07.2015
Uzavřít do:
% Hotovo:
0%
Odhadovaná doba:
(Celkem: 0.00hod)
Spisová značka:
Pořadí:
Typ práce:
Organizační struktura:
Smlouva:
Dílčí úkoly 1 (0 otevřených — 1 uzavřený)
Akce
#1
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů)
- Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
- Cílová verze nastaven na Magistrát bez megaztrát
Akce
#2
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Závěr z jednání klubu dne 20. 4. 2015
Do mediální strategie budou uvedeny hlavně úkoly, které nejsou permanentního charakteru a které lze snadno ukončit.
Akce
#3
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů)
- Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen
Mediální strategie publikována na githubu.
Akce
#4
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 9 roky(ů)
Pročítal jsem dostupné materiály o politickém marketingu. Podle nich jsem sepsal připomínky k aktualizaci mediální strategie. Je třeba převést současný dokument nejlépe na github, rozdělit ho na analýzu a strategii, začlenit připomínky moje i ostatních. Mediální strategii bychom mohli konzultovat s nezávislými experty z oblasti marketingu, např. ze zastupitelského úterý. Cíle strategie by měly být aktualizovány o cíle ze strategického plánu.
Akce
#5
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před téměř 9 roky(ů)
- Předmět změněn z Mediální strategie na Marketingová strategie
Akce