Projekt

Obecné

Profil

Úkol #1253

uzavřený

Marketingová strategie

Přidáno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů). Aktualizováno před téměř 9 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Kategorie:
-
Začátek:
14.07.2015
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
(Celkem: 0.00hod)
Spisová značka:
Pořadí:
Typ práce:
Organizační struktura:
Smlouva:

Dílčí úkoly 1 (0 otevřených1 uzavřený)

Úkol #1767: Formulace person (typů voličů)DokončenMikuláš Ferjenčík14.07.2015

Akce

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů)

  • Cílová verze nastaven na Magistrát bez megaztrát
  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)

Závěr z jednání klubu dne 20. 4. 2015

Do mediální strategie budou uvedeny hlavně úkoly, které nejsou permanentního charakteru a které lze snadno ukončit.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Mediální strategie publikována na githubu.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před téměř 9 roky(ů)

Pročítal jsem dostupné materiály o politickém marketingu. Podle nich jsem sepsal připomínky k aktualizaci mediální strategie. Je třeba převést současný dokument nejlépe na github, rozdělit ho na analýzu a strategii, začlenit připomínky moje i ostatních. Mediální strategii bychom mohli konzultovat s nezávislými experty z oblasti marketingu, např. ze zastupitelského úterý. Cíle strategie by měly být aktualizovány o cíle ze strategického plánu.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před téměř 9 roky(ů)

  • Předmět změněn z Mediální strategie na Marketingová strategie

Také k dispozici: Atom PDF