Projekt

Obecné

Profil

Podání #10305

uzavřený

Žádost o stranickou kartu pro ZO

Přidáno uživatelem Markétka Gregorová před asi 6 roky(ů). Aktualizováno před téměř 6 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Kategorie:
-
Začátek:
07.04.2018
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:

Popis

Ahoj FO,

bohužel jsem nedohledala aktuální předpisovou situaci ohledně vydávání karet apod., ale na základě tohoto precendsu: https://redmine.pirati.cz/issues/6422 to zkusím a kdyžtak na korektnosti mé žádosti zapracujme:

Prosím z pozice vedoucí ZO o platební kartu, kterou mohou hospodáři ZO používat k proplácení schválených výdajů.

Odůvodnění: ZO má trochu specifické transakce - typicky bookování hotelu či letenek, které se u mnoha společností (některé hotely na Booking.com, asi všechny letenkové portály,...) nedá zařídit přes zálohovku apod., ale musí se to rovnou zaplatit online. Zároveň jsou to (především u letenek) často částky vyšší, než 5 000 Kč, což je hranice pro proplacení individuální osobě při platbě kartou, což vytváří často těžko řešitelné situace. Proto by mi v ZO velice usnadnilo život, pokud bychom stranickou kartu, která tento limit zákonem nemá, mohli využívat.

Díky předem za zvážení a pomoc!

Aktualizováno uživatelem Jaromír Beránek před asi 6 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Čeká se na podatele

Ano, pro ZO dává karta smysl. Nechávám ke zvážení, zda si chce ZO nechat zřídit i samostatný účet, díky kterému by byl celý proces transparentnější a pro držitele karty vzhledem k nižším zůstatkům na dedikovaném účtu i potenciálně méně rizikový.

Aktualizováno uživatelem Markétka Gregorová před asi 6 roky(ů)

Cokoli, co je transparentnější, rozhodně podporuji. :) Takže ano, pokud to má takovéto výhody a žádnou zásadní nevýhodu (?) a dá se to zprocesovat bez větších překážek, prosím k tomu i o samostatný účet.

Aktualizováno uživatelem Markétka Gregorová před téměř 6 roky(ů)

Leží tady ještě něco na mně, prosím?

Aktualizováno uživatelem Markétka Gregorová před téměř 6 roky(ů)

Ahoj Jardo,

na základě tvého příspěvku u #11358 jsem si přečetla tu změnu v PraH a měla bych dotaz na jeden bod:
(2) Při transakci platební kartou se nepodává žádost o proplacení. Držitel však zodpovídá za to, že transakce je bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě stanovené prováděcím předpisem, doložena (§ 13) a zanesena do systému, kde se sleduje plnění rozpočtu.

  • co by to znamenalo pro mě? Musím mít, předpokládám, klasický záměr, a musím to zanést na wiki, ale do redmine už žádost o proplácení nemusím dávat, je to tak?

A k tvé samotné zprávě: "uživatelské jméno do IB Fio a klientské číslo" - kde to seženu, prosím? To si mám zajít na FIO pobočku a zřídit účet na stranu? Povolí mi to?

Díky za info!

Aktualizováno uživatelem Jaromír Beránek před téměř 6 roky(ů)

Ahoj Markét,

ona zatím neexistuje jiná možnost než podat klasickou žádost o proplacení, jen s tím rozdílem, že už bude dopředu "odsouhlasená" a "proplacená". Pro korektní zařazení pod příslušnou rozpočtovou položku, záměr a nahrání dokladu je to nutné. Takže fakticky jen odpadá schvalování na Redmine.

Ve Fio si nech zřídit uživatelský účet. Prostě řekni, že zaměstnavatel Ti chce nechat vystavit kartu a oni už budou vědět. Rozhodně není nutné si u nich otevírat osobní účet...

M.

Aktualizováno uživatelem Markétka Gregorová před téměř 6 roky(ů)

Ahoj,

díky za info. Byla jsem ve Fio a dozvěděla se, že když tam mám spořicí účet, tak tam prostě mám to, co potřebuji :D takže nahlašuji:
Číslo: 931068827
Jméno: Srandistka
(:D no)

Díky předem za vyřízení!

Aktualizováno uživatelem Jaromír Beránek před téměř 6 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 100
  • Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen

Žádost o kartu podána.

Také k dispozici: Atom PDF